2006年11月8日 星期三

後生仔連實習老師都不如

事件一:

響個幾兩個禮拜前,我編好左學生嘅新座位表,然後叫後生仔印個靚版出黎。幾日後,佢同我講話無學生d英文名,想整埋英文名落去。無咪去問英文老師囉,咁你同我講,即係想我問啦,好啦。又幾日後,佢話我知佢未整好,原因係英文老師無俾佢。無俾你你唔識追架咩。好啦,我再搵英文老師啦,結果一日之內,我攞到個有英文名嘅班相,過埋膠,cut好晒,俾番後生仔,叫佢盡快做好個座位表啦。後來,佢又話自己好忙,做唔切,咁我見今日又要講旅行規則,又要講秩序比賽,都無時間調位,放佢一馬啦,我話可以下星期一先調啦。但係我真係唔係好明,整個座位表要幾耐呢?

今日早會後,我上到班房,發現d位仍然係考試d位,費事花時間同佢地放回原位,咪話第三堂上H sir果堂,阿sir會同佢地調位囉。我見咁突然,後生仔實做唔到喇,費事d同事無座位表睇,咪自己響電腦度整好,印好,過埋膠,排好相,貼好,包埋包書膠。「叮」一聲先至用左唔洗半個鐘時間,究竟我要求後生仔響咁多日裡面,抽半個鐘出黎做個座位表,係咪太過份呢?我真係要自我檢討下喇,唉﹗

事件二:

上個月中,輪到後生仔收週記。今日我要派週記,因為下星期一輪到我改。咁,後生仔就放左疊週記響班房啦,我一攞上手就本能地數簿啦。全班34人,得30本。佢第一時間就又呢個果個無返.......,日日都唔返咩,我都費事同佢講。結果我用左一分鐘咁耐呀,先至check到邊四個無交呀。成分鐘喎,唔怪得後生仔查唔到嘅,呀,錯,佢係無發現過疊簿得30本。我mark低係邊四個無交啦,然後要後生仔星期一同我跟進啦(我好擔心呀,我星期一、二要上course,我兩日無理我個班,唔知會俾後生仔搞到咩樣呀):

我:「我check到呢四個無交,你......跟番啦。」

H:「我個日叫阿XX學生幫我收,我又信左佢,以為齊啦,所以唔知佢地無文呀。」

我:「咁你收左簿唔數架咩,佢收人工定你收呀?細路黎架咋。你日日都有數學堂,好容易就check到邊個無交啦,而家佢地成兩個星期無交功課都無人知呀,以後係咪做唔做功課都得呀?如果我無發現,佢地又過關啦。(diu)」

我好懷疑佢d數學功課有無收齊過。

之所以我話佢連實習老師都不如,係因為今次黎實習嘅G老師實在主動、醒目、肯做、盡責、有帶腦袋返工。G老師未畢業已經響好多方面都做得比H出色好多條街喇,咩係唔可以做,咩係應該做嘅,人地都清楚過H呀。真係唔知點解佢咁都搵到工呀。

其實,我真係唔應該係咁數佢d野嘅,但係又真係太多「奇人異事」呀,唔記錄低,我怕我遺漏左一兩件就遺憾啦﹗


沒有留言:

張貼留言