2011年3月23日 星期三

首次棄權

今日一早去左北潭涌,因為路人甲約左兩位朋友去踩單車,我又跟埋去。
行程:北潭涌--黃石碼頭--海下--灣仔--北潭涌
特色:斜路、斜路、斜路……

一開始,由禁區入閘踩左唔夠幾分鐘就已經要上斜,未warm up,又好耐無做運動,呢段好辛苦,不斷咁上左3.6公里至開始落斜。


第一站:去左黃石,休息左一陣。
第二站:由黃石入海下。雖然呢段都係上左好多斜路,但係因為warm up左,最唔辛苦。去到阿婆間士多(最尾果間,幫襯左十幾年,d野好食d),食左個lunch。
第三站:由海下入灣仔。抬吓車又踩吓咁,好快就入到灣仔。繞住灣仔半島踩左一個圈,d石仔路令架車重左,上斜好攰,但有一大段又落斜喎。路人甲踩一個圈8分半鐘完成,差唔多係我既三分一既時間,係佢既朋友既二分一既時間,你話啦,佢咁fit,要佢同我一齊踩,佢又成日要等埋我,真慘﹗

由海下入灣仔

第四站:出海下,然後去北潭涌攞車。
我出到海下,就決定唔踩出去,響度等佢地入黎接我,點解?可能好耐無做運動,又病左兩個禮拜,感覺有d攰。雖然我知道我慢慢踩,死頂上去既話,我一定去到北潭涌,但係,我唔想搞到自己咁攰。

第一次,我第一次半途而廢,以前無論點攰都會頂埋落去既,但係今次真係好例外,我第一次棄權就衰左響海下喇﹗

對於自己因為體力同意志既低落而踩唔晒全程,我真係有d唔開心,「放棄」唔係我既作風。快d操番fit先得喇﹗

後來,我地去左大網仔食tea,咁啱路人甲既朋友響度食野,佢地一行十六人,啱啱玩完水。食完野既時候,其中一個女仔走黎問我係咪蛇仔,我當堂嚇一跳,點解有人識我架呢?﹗原來,佢黎過我個blog度睇我d旅行資料。

嘩﹗世界真係細,竟然有陌生人認出我係蛇仔呀﹗

4 則留言:

  1. 話哂你都四張啦,係咁上下架喇!
    [版主回覆03/24/2011 09:00:00]咪爆年齡啦﹗年齡唔係一個問題,行山果d阿婆不知幾勁呀﹗

    回覆刪除
  2. Hi , 唔好意思嚇親你,在下正是果個走埋的陌生女仔 (Polly)。  我是在上年暑假時找緬甸資料時見到你個blog,內容寫實,生動,豐富,一個字...正! 謝謝!
    [版主回覆03/24/2011 09:04:00]嘩﹗咁讚我呀,過獎喇﹗你無嚇親我,係驚喜啫﹗至於我個blog就真係失禮晒﹗

    回覆刪除
  3. 你就好啦, 我成季都未踩過 ~
    灣仔好踩嗎? 下次我都想試下 !
    [版主回覆03/24/2011 09:08:00]灣仔都幾好玩,不過d石仔路搞到上斜時有d辛苦囉,但係落斜就好爽架﹗

    回覆刪除
  4. 病左兩個禮拜咼!!!....算係咁啦....半途而廢先"冇傷肝"啊  :)
    [版主回覆03/25/2011 10:04:00]唉﹗我都係懶架喇,成日唔郁﹗

    回覆刪除