2011年3月20日 星期日

「胡亂唱」演唱會

好似好耐無打過blog喇,有兩個blog應該一早打既,不過,唔知忙咩,搞到今日至打。


二月尾聽左一個唔係咁多人會喜歡聽但好好聽既演唱會。


去聽呢個演唱會,首先要知道邊個係區新明,要認識邊隊係小島樂隊。哈哈﹗廿幾年前既樂隊,仲要唔係真係好紅既,真係唔係咁多人記得呀﹗


場演唱會響九展既演講廳做,坐唔滿(佢仲留左半個場俾自己友),但氣氛十分好,全場一齊拍手,一齊唱既位好多,而嘉賓亦好鼎盛﹗在場聽演唱會既演藝人都好多架,我見到劉美君、劉天蘭,阿葛、蔡一傑、幾個商台DJ......


呢個就係區新明喇﹗


開場既嘉賓係Kolor樂隊,即係唱圍城果隊呀,唱現場非常好。 而區新明唱番好多舊歌,例如:她的心,佢手結他仍然好勁 仍都有唱吓新歌架 最高潮位係 Joey Tang鄧健明(太極), Patrick(太極), Ernest(太極)出場,jam歌,仲唱紅色跑車同埋hotel California添﹗


嘩﹗成晚兩個幾鐘,一陣間就過左,因為實在好聽﹗


@..@註:我細細個就聽佢架喇,hehe!


1 則留言:

  1. I love 小島!佢後來組織咗" 凡風 ", 有冇唱" 誰願要我 "? 我有買番佢DCD架! 我直情住佢大! 下吹有D咁好嘢, 早嚮呀, thx!
    [版主回覆03/22/2011 14:07:00]有唱,佢下次既演唱會應該唔會咁快啦﹗

    回覆刪除