2011年3月28日 星期一

咸濕仔.唔好食.地圖袋

唔好食:
話說屋企有條讀緊幼稚園,瞓覺仲要著尿片既細路B,好聰明醒目。
有一日,一家人食緊飯時,阿paul好唔環保咁煲左排翅湯,讀緊中學既肥野夾起梳翅問:「呢d咩黎架?」
我同另一個醒目既家庭成員就梗係用一千零一秒答佢:「好難食架,唔好食呀,俾我啦﹗」搞左一輪,佢當然無中計啦。
之後既某日,我攞住細路B罐奶粉問打緊機既細路B:「BB,請我飲得唔得?」
佢望左我一眼:「唔得。」
我:「我好想飲,好鍾意飲喎﹗」
佢竟然繼續望住個電視:「好難飲架,唔好飲呀﹗」

咸濕仔:
某星期五,我同細路B一齊睇J2既「六舊腹肌拯救隊」,佢睇住沙灘上著住三點式大大個胸既洋妞問我:「點解佢地咁樣既?」
我答佢:「去游水囉﹗」
跟住佢就轉身望左我個身一眼,好似話:「唔對路喎」咁既樣,有d唔滿意又另番個頭過去喇﹗
我將呢件事話俾佢阿媽知啦,佢阿媽話最近同佢行街,佢經過「3D肉蒲團」張立體poster既時候,指住張野同阿媽講:「d姐姐呀﹗」
佢阿爸聽完呢兩單野之後就問佢:「個d姐姐係唔係唔應該咁樣著呀?」
細路B本能咁搖頭,但係響一秒之後發現自己唔應該搖頭,就好尶介咁轉為點頭。
佢阿爸都未笑完,又再問:「佢地啱唔啱呀?」
細路B擺出一個無奈既表情,好無奈咁,好似生意失敗咁搖頭。

地圖袋:
屋企有人問:「喂,邊個識得買地圖袋呀?」
我當然首推路人甲啦。
正當屋企人想再俾多d資料時,有人大聲問:「你講果d係咪佢想買果d呀?」
我:「吓?行山用黎套住張地圖既地圖袋嘛﹗」
屋企人:「唔係呀,係手袋呀﹗」
其他屋企人:「車……宜家邊度仲有人用地圖袋架﹗都out晒啦﹗」
我:「唔怪得我誤會喎﹗」

3 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆03/29/2011 20:40:00]唔好笑得咁激﹗

    回覆刪除
  2.  The 4th row of the 2nd story.....好抵死呀!
    啊~~~ That 地图袋!I c~~~
    [版主回覆03/29/2011 20:41:00]死野﹗我做緊療程架喇﹗

    回覆刪除
  3. 嘻嘻~ 期待 .....如果见你成效显著, 我都做下先  *奸笑ing*
    [版主回覆03/30/2011 23:42:00]不寄予厚望

    回覆刪除