2011年3月20日 星期日

李小龍、告白

睇左兩齣想講吓既戲,今日終於有時間寫喇﹗


李小龍


第一樣要讚既係李治廷,如果有睇making of既話,就會睇到佢由一個周身肉既小肥仔練到真係有肌肉既李小龍模樣,仲學到形神俱似,睇得出佢好用心去演。


另一樣要讚既係佈景,無論係街景(哈哈,又係去我鄉下拍架)抑或係屋企個景,都好認真。


除此之外,個故仔好流暢,但就係欠缺左少少驚喜。值得一睇﹗


告白


無諗過咁好睇。


要講吓幾個人物:老師、疑犯A、疑犯B、疑犯A同B既阿媽、新老師、班長。


片中話因為法律制裁唔到殺佢個女既人,所以老師要自己設計去報復。確實,好多人都以為d細路好純真,但我就唔同意,佢地設既計,扮野既功力,有時真係會嚇呆你。而法律又好保障呢d「小朋友」,致使一d細路錯完再錯。我幾認同阿老師既做法架,佢既無落手落腳去害d疑犯,但又可以令佢地知道自己既錯。連同疑犯A既阿媽,我都覺得佢地既下場係應得既。我一D都唔覺得老師好惡毒,反而我覺得佢好可憐,好無助。


疑犯A係既可憐又可悲既角色,佢殺個女仔全因為佢無朋友。當佢發現俾疑犯B出賣既時候,佢應該係有一種唔理性既報復心理,想向疑犯B報復,不過,佢又唔係真係咁變態殺完人當無野發生。


疑犯B係既可憐又變態既角色,佢當人係一種工具,只對自己個阿媽有種情意結。


疑犯A同B既阿媽都係一般家長既縮影:溺愛、高期望、將自己既慾望投影於自己個仔身上。結果,自己個仔受害囉﹗你睇香港d細路就知啦﹗


新老師係最無辜既角色,佢一心想幫疑犯A,但反而害左佢;一心想教好班學生,但俾老師利用左都唔知。套戲無交代佢既下場,但我估正常既反應係會變得唔正常囉﹗


班長係一個殺人犯,心態好成熟,佢死既其中一個原因係因為佢搶過疑犯B既風頭。


一套戲,短短兩個鐘,可以將幾個角色既複雜心理描寫得詳細而又唔刻意,各人既告白都俾觀眾有驚人既發現,好睇﹗


2 則留言:

  1. 告白是我2010年十大喜愛電影之首,最近,妳又否看國際電影節?
    [版主回覆03/25/2011 13:08:00]無呀,有咩好介紹呀?

    回覆刪除
  2. 可以租阿根廷的謎情追兇,是我2010年十大至愛電影第二名。
    [版主回覆03/27/2011 08:55:00]好﹗

    回覆刪除