2010年3月2日 星期二

生月到,踩單車好

生月又到喇﹗3月1日,假期,路人甲帶左我去探險。
佢一早同我食完早餐就坐車入東涌逸東村租單車踩去廸欣湖再折返。點解唔用自己車?我個架俾佢拆散左,未砌番,而且今日會玩到夜晚,泊咁耐車會好貴。

我地未踩過呢段路,唔係好識路,去個程又影吓相,又搵吓路,踩左三個鐘至到廸欣湖,返個程個半鐘就得喇﹗來回42km。

成段路都有幾次要抬單車架,你睇我幾辛苦﹗
未出海邊之前,有少少呢d單車徑踩吓架﹗
由呢堆雜草同油站中間既超窄神秘入口進入,就入到黎喇﹗
出到海邊喇,超靜,全程只見到一對男女踩,完全係「我地玩晒」。
途中又要搬車落橋底。呢度好低,中間個段要烏低身至行得。
過左地鐵廠,踩左一段馬路,黎到呢條「時光隧道」,裡面無燈,入到去咩都睇唔到,好有探險feel。
搵左一陣路,就黎到「鹿頸村」。百厭既路人甲話佢細個時黎玩到好夜,就響前面藍色間屋過夜,以前呢度成個海都係浮木,佢話響木上面跳黎跳去好好玩架。不過,對於我呢條無晒平衡力既蛇黎講,企響呢條浮木度已經有d難度喇,咪講話跳啦﹗

又搵左一陣路,踩左上好似公路咁既馬路上面,大貨車響側邊經過,我都唔理得咁多喇,條長命斜踩到我差d要落車推呀,不過我見響馬路度推單車會超級樣衰,所以頂晒佢。過左似公路既馬路後,就會入到廸士尼區,馬路鋪晒紅色,d樹好靚(仲好貴添呀)。無幾耐就到左廸欣湖喇﹗

就係呢d馬路喇,你咪睇佢暗斜暗斜,好長命架。

踩完還車,嘆個tea,再坐車入機場客運大樓T2,睇4D電影,Avatar,終於都買到飛喇,比3D多左d風、水、肥皂泡、煙,我唔鍾意佢張椅唔識郁,咁樣唔係幾4D。
入場前仲有展覽睇,呢個係30年代既經濟艙。
近代商務艙。
睇3D既大眼鏡加由頭食到尾既爆谷。


玩足一日,返到屋企已經要瞓喇﹗

沒有留言:

張貼留言