2010年2月28日 星期日

旅.狂拍

響facebook見到朋友仔去完印度,佢同行既朋友仔放左d相上去,我睇完之後同我個朋友仔講,覺得佢個朋友影人影得唔錯,黑白相果然有道助力。我個朋友仔話呢個同行朋友十二日影左萬幾張相,嘩﹗


每個人既旅遊目的都唔同,不過我就唔係幾認同去旅行狂影相。我個人覺得去到景點係要用對眼去欣賞,用對耳去享受,用皮膚去感受,用嗅覺去記憶既,如果只係狂拍,就會忽略左其他野,而且,影相係要通過思想先至可以按個快門既,亂影,總有一張似樣既相出到黎架,不過,佢根本就係影相既人亂踫亂撞咁得番黎既,無左種「得到」既感覺。


如果以前,有人狂影而到得一張靚相,我會話「佢真有錢」;如果宜家,有人狂影而得到一張靚相,我會話「佢技術好屎」。


哈﹗可能我得罪緊你,不過其實我係唔識影相架,he﹗


1 則留言:

  1. 科技進步、數碼化係一種進步。但係另一面又係一個退步,好多人如依位人兄狂影搏一張靚相,完全無深思熟慮好好去享受攝影。另外一批人又只會附和“柴娃娃”,人地貼乜相都話:“好靚呀ching”,咁樣唔會進步因為大家都會好好討論構圖、採光...重有第三類“器材先決”,用C牌或者N牌就一影到好相,功力大增10倍!人家唔用依D器材就相都唔駛睇就一定唔係好相!  (無聊借人個blog發表偉論添! )
    [版主回覆03/02/2010 10:59:00]同意啦,多謝補充﹗

    回覆刪除