2010年2月25日 星期四

深圳兩日遊

星期一、二本來約好同事去華僑城,但同事唔想過夜,有d同事又唔想太趕,結果華僑城變左羅湖城。


星期二一早十點,約好響上水火車站等。第一站:聖淘沙按摩。我好少上深圳按摩,基本上都好少上深圳,因為好多年前返去買野俾人偷左響歐洲新買返黎既銀包嫌裡面既幾千蚊,所以我認為佢係一個罪惡之城,無咩事都唔好去。


講番按摩,今次做左兩個鐘大堂服務(我揀左按肩),再兩個鐘全身按摩(按香薰油),只係人仔158蚊+tips,我覺得好平囉﹗


按完都四點幾,肚又餓,坐的士去左東門附近既愛國路既巴蜀國食川菜,唔錯,好食又平,我地叫餸叫到好似唔洗找數咁,都係每位人仔74蚊。






食完打道回府,快過由旺角返屋企。


星期三晚,又約左個朋友去大劇院站萬象城對面有間叫品村既日本餐廳食飯。人仔148任食任叫,基本上係中日菜、甜品、冷熱菜......好多菜式,食到食唔落,而且係又抵又好食,正﹗


魚生就梗唔少得啦﹗淨係下面呢三樣野都回本啦﹗





呢個星期打破晒紀錄,一星期返左三次深圳,三次都好enjoy架﹗


 


1 則留言:

  1. 又好似好抵喎
    [版主回覆02/28/2010 08:08:00]幾抵架﹗

    回覆刪除