2010年2月22日 星期一

歲月神偷.永利街

記得某日同路人甲又響中上環浮游既時候,行左入永利街,好似發現左新大陸一樣,唔捨得走。當日詳情

呢兩日聽見「歲月神偷」係響呢度拍,仲攞左獎,真開心﹗

我呢條係老餅蛇黎既,d舊野就最鍾意,好似尖沙咀個香港歷史博物館,我就最鍾意去,第一次去既時候,好似去左遊樂場咁,開心過d細路。哈哈﹗我連去到澳門都行佢個澳門歷史博物館行到唔捨得走架﹗

最搞笑係,蛇老豆(David哥,七十有五)細個時住荷理活道,佢老豆(即係我阿爺)響上環有成條街(幾巴閉,可惜打仗咩都無晒,所以我仍然係條窮蛇,烏~~~),我就叫佢帶我去睇,雖然滄海桑田,但係都係好過癮﹗

當然啦,我屋企d老人家講舊屎d野,我就最留心聽架喇﹗

呢齣戲就算唔攞獎我都諗住睇架喇,不過都係唔入戲院睇囉﹗

沒有留言:

張貼留言