2010年2月5日 星期五

到石崗一遊

尋日病死左響屋企,我自己都唔知咩病,總之就係個胃同個肚硬係有d唔舒服,成身無力,企一陣就要坐番低,好似大病完一輪咁。於是十點半就瞓喇(其實呢排都係咁早瞓,個人成日好似超晒支咁,好鬼易攰)。

今朝瞓到九點幾至識醒。諗住出去行吓等個人精神d啦,就提議去石崗間「紅磚屋」行吓。點知路人甲行錯路,去左「士多啤梨園」,將錯就錯,行左一轉。

士多啤梨園隔離就係鄉村俱樂部,d人租田種左好多野,有番茄啦

有不同種類既菜啦
有蘿蔔啦,佢地拔緊出黎喇,好大個架,整蘿蔔糕就啱晒啦

仲有瓜添
行吓行吓,仲見到有個球場,係天水圍飛馬個練習場黎架,咁啱佢地響度練習緊
行番過去士多啤梨園就入左去摘士多啤梨喇,園內除左有士多啤梨之外,仲有好大朵既向日葵,同埋五代同堂,不過狀態麻麻地。見唔見朵花頭頂有隻野呀?唔係烏蠅,係飛機黎架,石崗有個機場嘛,今日好多飛機飛黎飛去呀﹗
真係好多仲好大粒添架,小朋友黎到一定好開心呀﹗

粒粒都又大又紅,仲令立立架



路人甲好似唔洗俾錢咁,係咁剪係咁剪,而我呢,我d選擇困難症愈黎愈嚴重,揀唔到,因為粒粒都好大,又驚剪到粒唔夠大,總之就有病啦~~~我
我地呢塊田係種法國品種既士多啤梨既

響田度行黎行去,揀呀揀,好多好香好靚既士多啤梨呀
有收穫,梗係開心啦,成個人精神晒,都話有得玩我就精神架啦
今日雖然係星期六,但未有團入黎,無乜人,晏d就可能人山人海仲俾人剪晒d士多啤梨添呀﹗
你睇,幾靚﹗
就剪住咁多先

磅好入埋盒,盛惠$100。其實係每磅$60,我呢度差d唔夠兩磅。佢話係有機種植既,我都唔知係咪真架,見佢d葉塊塊都鬼咁完整,不過,貪得意玩吓囉,有得食有得玩,ok啦﹗
俱樂部有好多草地,我見到都開心呀,何況小朋友?﹗

行完一輪又有d攰喇,咩病呢?

4 則留言:

  1. 唔知系咪呢輪天氣濕,個人覺得好倦咁, 路人甲好yeah喎,戴耳環,哈哈 乜石崗有士多啤利園架?點去架?不過就貴d喎,上次我去河背果個都已經一盒要成60蚊,你又唔去埋菜園村既?
    [版主回覆02/09/2010 08:13:00]我地開車去,唔知點話你知點去喎﹗響水頭定水尾村呢?
    貴架,不過都係貪得意啫。

    回覆刪除
  2. 真可惜,冇確實地點,宿霧去唔成,唸住一家大細往士多啤梨園一行都唔錯。
     
    [版主回覆02/09/2010 18:59:00]地址係石崗水頭村(可能係水尾村,不過有路牌架)錦田鄉村俱樂部。
    點解去唔成宿霧架?不過,我都想介紹另一個我玩過好正既地方俾你,好啱細路仔去。布吉島laguna resort,佢有五間酒店響埋一齊,就算唔出去都好多野玩,我地住個間個泳池仲有water  slide,我都覺得好玩呀﹗

    回覆刪除
  3. Great fun ^^
    [版主回覆02/09/2010 19:00:00]但係d士多啤梨唔係好夠甜@o@

    回覆刪除
  4. 個度唔係石崗,係錦田! 我戴 耳環係因為細個呀媽驚我養唔大,所以咭穿我隻耳仔,先有今日!
    [版主回覆02/10/2010 16:14:00](Empty)

    回覆刪除