2010年3月7日 星期日

生日.切蛋糕

年紀大,就無咩野再好慶祝,只係普普通通咁過左個生日就算喇﹗不過,之前路人甲話約朋友黎屋企坐,d朋友提議話3月6號,佢就話唔好唔好,我以為佢有咩野搞作啦,點知最後佢話我聽:「我果日要返工呀﹗」哈﹗頂癮﹗

咁我就一條友去電左個負離子、焗油、剪髮,坐足四個鐘,睇左呢年會睇既八卦雜誌份量。

跟住去攞左個路人甲預定左既蛋糕返阿David哥屋企切。


美心d蛋糕愈來愈得。

阿細佬個仔獻上口水吻一個。
你睇佢個樣幾鬼馬,真係好得意架﹗
David哥同佢粒孫同我影番張相先﹗


呢晚,阿姐夫見d工人捧d餸出黎:「嘩﹗唔係呀嘛,咁多餸,做節都無咁多喎,有無搞錯呀﹗」

我當然會答佢啦:「咩呀,唔抵得呀?﹗」

多謝所有捧場既屋企人,所有記得我生日既朋友(可能無祝我生日快樂),所有祝左我生日快樂既朋友,我會響呢個生月玩多幾野架喇﹗

1 則留言: