2010年3月10日 星期三

生月請食蛋糕,開心又jetso

生月到,今年做得特別辛苦,想搵d野等自己開心吓,結果:

趁生月,買左個天使蛋糕請同房既同事食,有同事問做咩要請人食蛋糕呀,應該人地請嘛,我又覺得,人地請我固然係好啦,代表我仲有d人緣,但如果我響生日時仲有能力有心情有愛心有情趣咁請一班日見夜見既同樹食吓野,呢d係我既福氣黎既﹗

請人食野,結果得到好多「多謝」同「生日快樂」,市儈d講,我用平均每人十幾蚊就可以買到人地既祝福,都幾平吖﹗況且,施比受更為有福,同樹有蛋糕食時我又開心,不過,唔好叫我請食buffet咁大貪呀大佬﹗

見到同事開心既樣,呢個蛋糕真係一個字--「值」呀﹗




最緊要係:我都有得食嘛﹗

沒有留言:

張貼留言