2010年3月13日 星期六

國際漫遊協會 "遺。美相展"

本來對呢個相展既期望就唔大,尋日睇完之後,仲要係失望添﹗我呢條蛇唔識影相,但就好識批評,我同路人甲一路睇我一路批,路人甲話小心影張相果個人聽到呀,哈,聽到咪益佢囉,唔好話學到野,而係聽吓人地有咩睇法,去上堂學影相都係想俾老師評吓d相架咋(雖然我都無學過),收佢錢添呀﹗


第一,d相晒得唔好,好多相都暗左。


第二,好多張都無趣味,好普通。


唔識野扮晒野既蛇仔批評如下(唔想逐張影,只影左本小冊子咋):


左頁上:隻船遮左個太陽倒影,影既位置唔好。左頁左:我估作者想影埋樹葉做相框,但咁就就唔到個建築物,宜家睇唔晒個建築物,唔完整,應該張相應該橫倒,直倒亦令水太多。左頁右:呢張我幾鍾意架,張相玩線條,亦有個女仔做主體,幾好。右頁上:雖然有條白線做引領線,但係座山太細,裡面既教堂亦唔清楚,成張相都好普通。右頁左:雖然呢張有隻船做吓主體,但岸邊d屋同個岸亦交待得唔清楚,我個人覺得橫倒影多少少岸上既景物會完整d,不過,個景非常一般囉﹗右頁右:景,普通;主體,無特色,背景令佢唔突出,收埋佢算啦。


左頁上:兩個主要建築物色彩都咁勁,但重疊左,唔掂。左頁左:普通到爆。左頁下:影倒影咩,又唔係,前景影果兩個人咩,又太暗,影建築物咩,無特色。右頁上:又係天地平分,地面顏色唔夠豐富但佔左半張相,咁都入圍?右頁左:呢張好有poster feel,ok架﹗右頁右:無比例,感受唔到條瀑布有幾壯觀,而且景色一般。


左頁上:postcard相一張。左頁中:如果係影個影既話,作者個位置應該向左移,宜家都唔知佢影咩。左頁下`:呢張幾好架,但差個主體,放番個人上去就好晒喇﹗右頁上,又係天地平分,仲無咩景添。右頁左同右頁右:呢d都會係我唔俾人睇既失敗snap shot囉,個塔右下角個黑影做咩架?﹗


左頁上:普通。左頁中、下同右頁上:都係無特色既postcard相,左頁下有兩個人做比例,但就唔突出,要搵先見到。右頁中:有比例,有動感,主體清晰,唔錯。(作者成日講攝影講座架,一定有番d水準既)右頁下:山景太多,唔能夠俾讀者感受到「冰」既震撼感,而且隻船同冰撞左色。


左頁上:究竟d經幡定雪山係主角呀?兩頭唔到岸。左頁中:有咩特別呀?左頁下:主要係d光線做得好,但整張相就空洞左d喇。右頁上:做咩呀?影人,人唔清楚,影建築物,太細太遠,構圖,無美感,失敗。右頁左:好普通既街景,但用黑白影神秘女人,即刻提高番個觀賞度。右頁右:能夠有層次咁影出山景重重,構圖同用色都幾好,不過,如果黑影減少,用橫倒影埋左邊既山勢就更加好喇。


左頁上:呢張係我既,係我覺得好普通既一張相,只係好如實咁「現場佈導」,亦想突出藍天藍水,無特別。左頁中:普通。左頁下:城牆後既景物佈局凌亂,城牆上既圖案亦無特色,可以收埋。右頁上:天空佔去太多,神山山峰太細,裁過佢啦。右頁左:本來個idea幾有趣,但係個人連個頭都唔見左,個佛佔太小位置,未算好理想。右頁右:咩都無,算啦﹗


左頁上:有速度,有氣氛,好。左頁中:優勢係航拍,三個氣球令相片變得有趣味,唔錯。左頁下:呢張係路人甲影既,有放射性線條,有主體點綴,幾好。右頁上:能夠拍出張家界既特色,構圖亦好好。右頁左:本來由個窿度影出去係令相片變得有趣既方法之一,但窿外面既景物無特色,就點影都無特色啦。右頁右:亂,無主題。想表達咩呀?


左頁上:左右黑位太多,作者既然都裁相咯,裁埋佢啦,不過,景色唔係特別靚,成個歐洲都係咁架啦,睇完唔知係邊度係呢張相失敗之處。左頁中:成個建築物有一半背左光,雖然前景有少少花花襯番,但都係普通料。左頁下:你睇到咩呀?右頁上:主體放到正中,仲俾側邊個建築物投下陰影位,你話得唔得吖?﹗右頁中:小B都影到啦。右頁下:佢個名叫「掌握之下」,主題唔夠明顯,唔睇個名直頭想叫大會收番起佢。


上:我個人覺得唔錯。中及下:side氣。


上:幾好呀,有構圖有氣氛。中:又係平分天地,仲係直倒,同之前講既批評一樣啦。下:構圖亂,紅果樹同地上既樹仔交疊左,唔知主題係咩,想表達d咩。


以上相片都係影呢本書仔架咋。現場有得派。


估唔到ITA既宣傳做得唔錯,好多媒體都有佈導,所以有好多人去睇。



4 則留言:

  1. 不是那麼差,況且,她最主要帶出世界文化遺產的意念,多過相片是否有水準?
    [版主回覆03/15/2010 08:10:00]話明係相展就一定要俾d有質素既人地睇架啦,如果是但放d出黎而主要係叫人多d注意「世界文化遺產」既話,好多人都夠晒相可以自己做個個人相展都得啦。

    回覆刪除
  2. 撩事鬥非,因住比人打呀
    [版主回覆03/16/2010 08:07:00]響自己個BLOG度寫評語都唔得?

    回覆刪除
  3. 言之有理!支持妳的言論,有批評才有進步,香港地至 2047 年仍然有言論自由!
     
    [版主回覆03/18/2010 13:13:00]多謝支持,仲諗住會俾人鬧添﹗

    回覆刪除
  4. 其實 ... 我都幾贊成你講既....
    [版主回覆05/04/2010 23:00:00]頭先講漏左,我係復活節去緬甸架,新航無特價票,宜家先有架咋﹗ 至於呢個展覽……你唔好話我串先好喎﹗

    回覆刪除