2010年3月5日 星期五

生月飯聚.開心吹水

今晚約左兩個舊同事食飯,佢地都係我第一年教書時認識既,做左一兩年同事就各散東西,雖然係咁,但係緣份係唔講道理既,我地咁多年都會每年食兩三次飯,每次都好開心,講吓食吓又十八年喇,時間真係過得快呀﹗

今晚我提議去大尾督既「感覺煮意」食西餐,呢間既食物雖然唔係最好,但係都算有水準,而且宜家天氣涼涼地,坐露天位,感覺超級良好。







大家食吓傾吓,過左一個好開懷既晚上,都話唔一定去高級餐廳架啦﹗

*媽媽貞今晚同埋佢個外子出現,真係驚喜,媽媽貞重話佢外子好少參加媽媽貞d朋友仔聚會,真係俾面,感謝晒﹗

1 則留言:

  1. Thanks. 我其實都係一個普通的人,有食有得玩就得。領導人
     
    [版主回覆03/11/2010 17:14:00]哈哈﹗我都知你係個普通人,唔係超人,見你老婆係阿貞就知啦﹗呀~~~~又得罪人喇﹗sor

    回覆刪除