2009年11月6日 星期五

學生肥M

今晚夜歸又胃痛,仲未瞓到,唯有打blog啦﹗
第二篇
學生肥M係個圓頭圓面成面瘡既四眼肥仔,留班,死咁懶,污糟﹗

事件一:
學生肥M好喜歡串我,尤其唔抵得我靚,經常人身攻擊。
有次,學生A話我聽佢唔可以留堂,原因係要返屋企,私人補習老師會黎補習。
學生肥M又趁機搭咀:「屋企果個索咁多,梗係返屋企補,好過響度補啦﹗」
類似情況經常發生,我無佢咁好氣﹗

事件二:
學生肥M一日到黑係咁搵人傾計,終於有一次我響佢排緊隊時同佢講:「你唔講野係咪會抖唔到氣架呢?﹗」
學生肥M停左咀兩秒,用手禁住個心口,「吓吓」左兩聲:「真係幾索氣呀Miss」

事件三:
學生肥M欠我功課已經一個星期,罰左又追過,成日都話無帶,又話未做完,我都無佢咁長命呀﹗留左幾日堂都話未做晒﹗今日我俾左份功課佢地,係下個星期五先交既。放學時,佢走黎交功課,唔係交欠交個本喎,係交下星期五先交個本喎。
我:「呢本?下星期至交喎,交左欠個本先仲好啦﹗」
學生肥M:「我未搞掂呀﹗有得你收就收住先啦﹗」
:「有得收我梗收架,不過你再係咁樣,下次要大聲嗌『Miss,收野喇﹗』咁我應該先至收到呀﹗」
學生肥M:「唉﹗星期一交啦。」然後就拍住個同學仔個膊頭,死唔斷氣咁傾住走左喇﹗
我都係時候要教吓呢班友仔d禮貌喇﹗

事件四:
學生肥M又試唔知講左咩廢話得罪我,我扯開話題問佢:「你住個頭係咪好潮濕架?」
其他同學停左兩秒,然後就get到我講咩,跟住就爆笑,可惜學生肥M仲未知我講咩,一臉茫然咁問:「咩呀?」
我:「如果唔潮濕,咁點解你個頭日日都咁濕,仲全日濕架喎﹗」
全班再爆笑。
學生肥M一d都唔怕羞:「我無洗頭之嘛﹗」
其實我仲想問佢:「咁你係咪都唔洗面架?」不過費事玩到佢咁盡啦,呢乪肥野都係無自信既友仔黎既,落堂時我只叮囑多佢一句:「今日記得洗頭喇﹗」
下星期再見佢時,我既對白應該要變成:「你今日洗左頭未?」

2 則留言:

  1. 「有得收我梗收架,不過你再係咁樣,下次要大聲嗌『Miss,收野喇﹗』咁我應該先至收到呀﹗」 嘩... 唔好咒自己啦!
    [版主回覆11/12/2009 07:58:00]事實係咁樣落去遲早無命﹗

    回覆刪除
  2. 我以為妳寸佢好多嘢講,噴口水噴到濕度都高左添!! :P
    [版主回覆11/19/2009 18:13:00]呢個死肥仔,我想打鑊佢﹗

    回覆刪除