2009年11月22日 星期日

奧比斯夜行20km

十幾廿年黎第一次通頂,「通頂」呢個詞語真係好耐無用過喇﹗
今次係由沙田運動場行去大尾督停機坪,一共20km,由十二點幾行到四點幾,話就話行石屎路,行平路,但快行都攰架﹗
睇相:
出發既會場好多人
大會派左好多禮物,呢個係其中一個,用黎玩既﹗
你睇我幾精神﹗
出發前黎張大合照先﹗
有人參加造型比賽,呢set啤牌都幾有趣,仲有其他架,懶影﹗


傾吓等吓,好快就等到我地出發喇﹗
大會派既其中一份小禮物--印水紙。細個成日玩既野,今日竟然唔記得左點整,唉﹗

個罩係用黎咁樣玩既﹗
媽媽,我尋晚起身去夜尿時,我見鬼呀﹗我見到樓下個公園有好多人,有d人排住隊搭住膊頭,有d係啤牌人,有d人一個一個咁行,成個公園都係呀﹗我好驚呀﹗」
黑爸爸的夜景﹗
埋嘲﹗

個backdrop咁拎,梗係影番張啦,不過,都要排隊﹗

有證書添呀﹗


途中,我地收到大會一路派既小食,例如:M&M、朱古力餅,芝士餅乾、糖、旺旺、益達香口珠,食到好開心﹗仲有好多水供應,早知咁充足,我自己唔洗帶啦﹗影完埋嘲相之後,食埋大會供應既雙併三文治同飲品後,我就獨自坐大會既車出大埔再轉的士返屋企瞓喇﹗而路人甲呢,佢就順腳行返公司行張椅瞓三粒鐘,夠鐘就開工﹗

*多謝贊助我既朋友仔,多謝晒﹗

沒有留言:

張貼留言