2009年11月1日 星期日

歲月築跡

地點:九龍公園文物探知館 (N年無去過九公)
事情:歲月築跡圖片展覽

我留下不少腳毛既般咸道,竟然無母校既相,好離譜。
嘩﹗你話如果呢d建築物無拆到,都咪話唔過癮。
呢度係邊到?咪就係灣仔藍屋囉。
呢間鬼屋,以前讀書時次次經過都好想爬入去玩。
響街邊買粥,同食大排檔,真係好懷念呀﹗
沙煲同洗衫板,童年回憶呀﹗
「印度神油」--香港人既集體回憶。
高街鬼屋係以前好想入去玩既其中一間建築物。
雖然唔係好大型,不過我呢個hea精就行左成個鐘喇﹗
然後去個厠所先,嘩﹗洗唔洗咁靚呀?仲用埋我最like既水龍頭添。
然後再響露天休憩區坐左陣,爽﹗


1 則留言:

  1. 其實你系邊度知有呢d睇架?都唔覺宣傳既,side晒資源
    [版主回覆11/04/2009 18:30:00]我某日睇明報睇到既,其實我好少睇報紙(要$買個d),咁啱睇到﹗

    回覆刪除