2009年11月8日 星期日

叻女?

改野改得悶悶地又打吓blog先﹗


上一篇講個同學既價值觀同我好唔同。首先,我無講過佢既睇法好d定我既睇法好d,咁當然我自己覺得自己既觀點令我自己舒服,朋友又開心啫﹗而佢既睇法可能亦會令佢好有上進心都唔定。總之人各有志,各適其式啦﹗


有一次,又係呢位同學,我同佢講:「阿X同學同阿Y同學散左之後就好似嫁左人咯,個老公好似係律師黎既。」


同學:「吓?咁好野嫁個律師呀﹗真叻女﹗」


我:「吓?嫁個錫自己又顧家既老公就話好啫,嫁個律師有咩好呀?又唔係要打官司;自己係律師就話叻女啫,個老公係律師又唔係自己,有幾叻呀﹗」


同學聽完無俾反應我呀,可能我已經得罪左人喇﹗哈哈﹗


有blogmate問我怕唔怕個同學睇到呢d blog,我話睇到就最好啦,有d野用文字好過用說話既,同埋,我公開打得出黎就預左係人都睇到,我無背住佢講佢是非呀,只係舉個例黎講吓自己既睇法咋﹗


2 則留言:

  1. 試解下列密碼︰
    mm7  jf1 eu7 v
    提示︰我只懂速成......
    [版主回覆11/10/2009 08:16:00]正宗況女?
    你個密碼有無錯架。
    **我仲有三個元氣印花,你仲要唔要?

    回覆刪除
  2. 人比人比死人
    仲要乜都比,我戥佢悲哀
    可能佢o係公司都是"宮心計"郭太后那類
    心無一刻寧....

    回覆刪除