2009年11月23日 星期一

唔做慳番

面書:罰你就係衰人,唔罰唔鬧,大家hehe哈哈就係好老師,大佬,罰你都要時間同精神架,我做咩犯賤呢?自己又辛苦,學生又覺得你衰,仲俾說話你聽﹗交吓行貨咪算囉,人心當狗肺......


回應:呢細路係咁架啦,唔鬧佢既就係好人,尤其是新一代,又唔話得,又唔鬧得,又唔識得尊重人,咩嘢都以為自己啱哂!


面書:做左野既老師就乞人憎,唔做野個d就得人鍾意,搞到宜家d學生無大無細,無責任感,無承擔,無禮貌,無是無非,無自省,無交帶,只有任意莽為﹗我收佢份功課收左三日都收唔到,留堂抄野,係我多餘;補默補測,係我煩;留書要罰抄,係我衰;咩都係老師唔啱,仲要俾說話我聽﹗我就快講粗口「媽」爆佢地架喇﹗


回應:依家D細路..太多資訊喇...好識同你講權利,但唔識咩叫義務!咩都淨係識取得最大利益,但就唔知背後o既付出,真係好人都激壞呀..
你算好野架喇!如果我做老師,可能開學頭一個星期就已經變為殺人犯!


回應:好多大人/新聞/媒體都不停話俾後生聽如何搵快錢;邊個邊個炒乜炒物短期獲利幾多倍。好自然後生都會發現原來急功近利先係“正途”/“出路”,又點會覺得需要付出呢!! 可悲!!


面書:我都驚我有日會打巴佢地呀﹗
我都開始懷疑「做野係唔需要付出」係啱架﹗以為對住d細佬唔同對住d大人,你俾個心出黎,佢地會知道你對佢好,但係,原來,宜家d細路十二三歲就已經係大人黎架喇,仲會用你對佢好既野黎「嘲諷」吓你,你嬲咩?﹗佢仲開心。我嬲唔出,只係覺得有d心淡囉﹗連細路都係咁,呢度真係社會既縮影﹗何處有烏托邦?


結論:唔做,慳番﹗


 


 


1 則留言: