2009年10月14日 星期三

人肉DHL送來千里以外的禮物

說來話長,不過長話短說。

有位blog友上黎我個blog睇完我d巴基斯坦網誌後,留過吓言,我又答過吓佢問既野,然後,佢印左我同巴基斯坦個行山guide(Raji)一齊影既相去左巴基斯坦,當然啦,佢真係去左幫襯Raji,Raji帶左佢地去行山,仲去埋Rawalpindi。

上個禮拜,呢位blog友返左黎香港,響我個blog度留言,話我知阿Raji買左份禮物俾我,托佢帶左返黎香港。

今日,呢位blog友攞左份禮物黎俾我,真係超級好人呀﹗不過,我返緊工,食飯時間又短,費事咁趕,所以無留佢等我食飯呀,不過,總有機會既﹗

呢份就係Raji送俾我既禮物喇﹗



好靚,我好鍾意呀﹗

@@同場加映:路人甲今晚去左旺角買野,仲買左個好靚既macpac背囊俾我呀﹗好靚呀,仲好似個烏龜殼添,我好鍾意呀﹗



1 則留言: