2009年10月12日 星期一

中六都係咁樣...........唉﹗

話說,學會搞左個outing,係睇烹飪示範,響招收會員之前已經話明星期六會有d咁既活動,出席唔到就唔好入會。


好喇,outing前,發通告,詳細講左內容,話明係睇示範,無得整既。結果,十萬日後都未收齊通告,有幾個中六學生就話去唔到,當然啦,實情係無得玩斎睇就唔去囉,然後有幾個響星期五放學先黎同我講去唔到,原因係要去補習,咁我當然鬧鬼佢啦,咁遲先講,我邊度搵人代佢地個位去呀,人數報晒,呢個唔去果個唔去,我自己去呀?﹗


好喇,到星期六喇,我約佢地08:45,佢地得三個人準時,其他遲到既一黎慢條斯理咁黎啦,二黎道歉都無一句,結果等到09:10至出發。


出發喇,仲慢慢行,我地個活動係十點開始既,當日地鐵又有d問題,十點,我地仲響金鐘,話俾佢地知要行快d喇,遲左好多喇,佢地哦左一聲,行快左十步,就繼續用行街既速度。


終於到左目的地既地鐵站喇,響出發時我已經交帶左萬一失散左就響XX地鐵站A出口等。行行吓,又有幾個行左去B出口,我睇住隻錶,真係我急佢唔急呀﹗好喇,千辛萬苦等齊人喇,行到去附近喇,佢地連過馬路就黎俾車車死呀,都唔會行快一步架,仲要慢慢好有儀態咁行。


最後,我地遲左25分鐘,我係咁同個主辦機構既職員道歉,真係超樣衰呀﹗


中六喇,唔好彩,出左黎做野喇,仲以為自己可以好不負責任,我真係對呢d社會未來既主人翁擔心呀﹗


1 則留言:

  1. 中六同小六好似冇咩分別 真係辛苦晒喇!
    [版主回覆10/14/2009 22:17:00]唉……最弊小六都仲可以話佢地係小朋友,中六已經好大架喇﹗

    回覆刪除