2009年10月3日 星期六

生日會

路人甲生日當天亦係我細佬個仔既生日,雖然現場超多細路仔,但我當然要現身支持啦﹗


小朋友既生日會都鍾意響牡丹樓搞,記得我細個時,生日得隻蛋,然後大d有雞脾,再大d阿婆整隻雞一家人食,邊有宜家d細路咁巴閉呀﹗

 

一開波就收禮物,開頭小俊霆最鍾意係呢份thomas


 

d姨姨就梗係想小俊霆咀啖啦


 

有生日會開都扭計,有女仔送禮物,立即開心返晒


 

媽咪d同事仲送咁大份添


 

咩黎呢?係車車bor,有小朋友爭添


 

終於上到車喇,小俊霆成個生日會就掛住玩車車,都唔得閒招呼人喇


 

架車車有搖控架,不過小俊霆鍾意自己揸


 

你睇佢幾巴閉


 


 


 


 


 

呢個post表示d咩呢?


 

原來係女朋友仔想坐,小俊霆首先顯吓野,再請人地上車。男仔唔坐得架,一想坐上去就立即俾呢個小俊霆(小霸王)推落車架喇,自細就遺傳晒佢老豆同阿爺d本色--溝女至上


 



小俊霆媽咪話收到既禮物多到今年都唔洗買,其實我一直都唔覺得咁細個需要開生日會,更加唔覺得要有一屋既玩具。不過,我只係人地姑媽啫﹗如果我有個仔,可能、相信、或者,響人地眼中佢應該幾可憐仔呀﹗

 

一個燒錢既生日會就咁結束喇﹗

沒有留言:

張貼留言