2009年10月9日 星期五

全港最好游既泳池

一直都搵緊一個無咩人游、池水清潔、方便就腳、收費便宜、唔會見到學生、更加唔會俾學生見到然後大叫miss既泳池,今日我終於搵到喇﹗

為左以上條件,我試過去朋友屋苑游,結果覺得太細或太多人;亦試過揸車去「附近」既camp site,覺得唔錯,好多時都無咩人游,但係得25米,有時會有d青少年響度玩捉;去過一次區內公共泳池,但係好後悔,仲俾阿婆鬧:駛唔駛蛙到咁大呀?

今晚開完個基本上唔多需要開既會之後,就急急腳走去游喇,因為我同路人甲發現左個勁好既新大陸。


呢個池有免費泊車,size係標準池,入場費十蚊,我地已經去過兩次(不過唔係游水),都見個池既泳客長期處於少過十個人既狀態,今晚都係,池水非常清潔,撞到學生既機會接近零,游完仲可以響上面間餐廳食個三十蚊有找但味道絕對唔差既晚飯。

所以,我今晚游左一千米,響好多人眼中真係小兒科,廿個塘之嘛,但我就已經係好少有咁有mood又有咁好既場地俾我游到咁多架喇。

呢個池可以講係全港最好既泳池呀﹗(只係對於我咋吓)

1 則留言:

  1. 係邊樹黎架............
    [版主回覆10/11/2009 00:00:00]大埔區

    回覆刪除