2007年1月7日 星期日

後生仔新年沒進步(續)

第四日,放學時訓導主任話我班有學生第七堂作弊,有D學生上堂時周圍走,全部宜家留緊堂。咁我就走去問清楚個老師咩事啦(問完仲勞氣,有時間再寫),再話俾就坐響隔離打緊電腦既H知啦,然後諗住同佢一齊去「找學生誨氣」啦,點知搵到D學生出黎時,佢又唔見左,原來繼續響一牆之隔既教員室電腦位度聽住我鬧人,哈﹗我唯有入去同佢講話我想留佢地堂留耐D,俾D野佢地做,等佢地唔好以為無事,我有事要趕住走(其實我無事架,不過見H對件事似乎打算唔理,所以我至同佢講話我趕住走囉),點知......

H:「其實我趕住出卷,我只可以間唔中出去睇下佢地,我諗留到五點啦。」

我:「(心諗:後日都考試啦,仲出咩卷呀.....<呢單奇妙的出卷事件--待續>;留堂班都留到四點九啦,留多三個字?)都留啦,不如留耐D啦,我諗六點好嘛?」

H:「會唔會太晏呀?學生最遲要五點離開學校喎。」

我:「(心諗:小,你又成日留學生到六七點響個DT室度「做野」﹗)咁宜家罰佢地嘛﹗」

H:「咁五點半啦﹗」

我:「OK,你可唔可以俾到野佢地做呀﹗」

H:「其實我宜家好忙,.......呀......咁.......」

我:「我俾啦。」

結果,我唔放心交低D學生俾H,我無走,陪班學生響走廊度成粒鐘,佢真係間唔中出一出黎兩秒。哈﹗到結案陳詞時,佢就出黎喇﹗結果五點九先放D學生走。

至於後生仔點解要出卷?下回分解。


沒有留言:

張貼留言