2007年1月13日 星期六

後生仔的準則

H的準則實在令我費解。前幾日,我寫好晒D操行分,然後俾H過目。H俾番我嘅意見係C同學係一個好乖嘅學生,應該唔只B+,佢想俾A-。OK,H教我班主科,佢見學生嘅時間多我好多(但佢理學生嘅時間少我好多),信佢啦,我改。

過左一日,中一班主任全部一齊開中一分享會,有老師話我班D學生差左好多,其中C同學仲成日瞓。H竟然好開心咁答:「係呀,係呀,我都見到呀。」YIU,咁又話個學生乖到攞A-,宜家又咁講,見到又唔問下個學生咩事會瞓,於是我同H講:「既然你見到,不如你跟吓啦。」佢「餓」完一聱就算。過左一陣,我見佢仲唔寫低響自己本「年青痴呆工作提示事件簿」裡面(H唔寫低,即是話佢唔會記得,即是話佢唔會做野),於是我再講多次:「C同學你係需要同佢傾吓架,你寫低未呀?」H才急急寫低,似足我地D學生。

**註:平時又唔理D學生,開會時就識得用萬分之一秒搶住話俾D同事知我班學生D近況,真係好想「中」佢呀


沒有留言:

張貼留言