2007年1月17日 星期三

後生仔激到我手震

就算仲有好多野未做完都好啦,我都要發洩一下,因為我俾H激到夾住麵既手震到麵都跌埋﹗

今朝一早,學生排隊時你問佢佢問你咁話今日個講座呢樣個果樣,咁我就問下佢地咩事啦。原來佢地唔知今日係唔係有個講座,又唔知幾點開始幾點完。我根本唔知咩講座,問H,佢話:「有講座咩?唔知喎﹗」

我今日本來唔係監我班考試,但我之前見佢地答卷好馬虎,所以呢兩日都同同事調左。咁上到班房就好好彩咁有個學生有講座張資料,我先可以提佢地幾點要響邊度聽講座,但其他資料我就真係咩都唔知喇﹗(但就好now搞)

考完問番個負責同事,原來張通告係佢地自己發俾學生既,而個位同事亦一早同H講晒詳細既資料(但係佢一直無同我講,令我咩都唔知,成朝就響度搵人同問人),仲俾左一疊單張佢。

結果響講座前十五分鐘,我見到H喇,於是問佢:

我:「你等陣有咩做呀?」

H:「十點半上1B班房囉。」

我:「你知唔知上去做咩呀?」

H:「......」

我:「咁你上去做咩呀?」

H:「唔知係咪學務果D野呢?......好似係看住D學生.....呀...好似係監堂..唔...幫下手囉...我諗...」

我:「知唔知有無野要拎上去呀?」

H:「呢疊野囉。」

我:「知唔知疊野係咩黎架?」

H:「D單張呀,小冊子呀。」

我:「咩內容呀?」

H:「.......好似係急救咁囉。」

我:「等陣咪係急救講座囉。」

H:「係咩?我真係唔知喎。」

我:「負責既同事已經同你講過兩三次喇。咁你根本唔知上去做咩,你上去會做D咩呢?又唔通知學生,如果唔係我調左監堂,D學生走晒啦﹗」

H:「唔好意思呀。」(金句又出喇)

**後話:

H根本唔會理D學生問咩講座,佢監完堂問都無問過我有關呢件事,就好似學生無問過佢一樣。仲有,D學生考咩佢都唔知架,第二節學生考英文口試,佢就稔住上去監堂呀,看學生呀,但係做咩要佢上去幫手看著D學生呢,佢又唔知喎,咁即是人到,個心同個腦未必到,都唔知響課室同D學生做咩,咁佢上去會有咩好做呀?﹗結果,講座完左之後,我問番D學生,佢地話,個個都響度嘈,根本無人聽。究竟H係咪廢架?(無疑,呢個答案係好肯定既)

本來我想上去睇住D學生,但係H本來就無同我講架啦,即係唔洗我幫手啦,咁我咪響開始既時候上一上去睇下D學生有無到齊,就無眼睇H喇﹗

唉﹗我究竟幾時會有驚恐症或者抑鬱症或者焦慮症呢?我要問後生仔賠番幾多俾我呢?究竟我死先定佢死先呢?聽日先至係下學期既第一日,點捱呢?

可以用麻包袋解決呢個煩惱嗎?我發現我開始有狂躁症既徵狀喇﹗

 

 

 


沒有留言:

張貼留言