2007年1月7日 星期日

後生仔新年沒進步

以為新一年後生仔會有進步啦,確實,第一日返工,佢竟然仲記得約左學生家長,等我仲高興左一陣。點知......

第二日,交旅行費用的死線到了,佢又要我催佢,佢至肯俾返d回條我同埋去交錢。

佢仲話:「我尋晚出時間表出到八點呀﹗」我聽完第一個反應係:「痴筋,剛剛放完假都話d野趕成咁,咪即是話自己放假唔做好d野囉(梗係啦,scout大露營佢實有去啦),既然知道自己搞唔切呀,放假咁多時間,點解唔做好至返工呢?﹗仲有,做到八點好出奇咩,係你好少做到過左放工時間姐。」

放假前收聖誕聯歡會d錢時,我提左佢話班會費已經無晒喇,叫佢一次過收埋,費事搵野黎做,佢又話費事收多學生十蚊,好似一次過收好多錢咁,好啦,咁下次收班會費唔好煩我就得啦,哈,佢大大聲話到時佢收,今日佢竟然忘記左(忘記係佢既特色),叫我去收喎。我話知你記唔記得啦,一句:「班會費你收。」收線轉頭即走,費事理佢。

其實,收班會費都仲有段古呀:

學期初佢收錢收到亂晒,結果我用左兩粒鐘幫佢計,多左二百幾蚊。但最近英文老師話我班的英文補習班尚欠三百蚊未交。即是係,可能係,後生仔學期初找多左錢俾學生,或者,收少左學生錢,咁點呢?後生仔有日黎話我知呢件事(其實英文老師一早已話我知,我又睇下後生仔點做姐):

H:「.......咁我諗住收班會費啦。」

我:「好,都無晒啦,要收喇。咁上次你收多左個$237蚊,我已經買左D禮物俾學生,無晒架喇。」

H:「$237?唔係$28X咩?」

我:「我有mark架,你自己睇啦﹗」

H:「咁班會費都係貼十幾蚊姐。」

我:「咩呀?你收少錢就梗係你貼啦,有咩理由要學生貼呀,個D係學生錢黎架。」

H:「......」用手指住自己果個O字型既咀,仲加對龍眼都無咁圓咁大既眼。

我:「梗係啦(心個句:係咪人黎架)」

 


沒有留言:

張貼留言