2007年1月19日 星期五

後生仔一日七單

1. 早幾日我通知H,逢Day 6同佢調看飯。早兩日我怕佢以為連朝早點名都調埋,於是專登提佢:淨係同佢調lunch,其他不變。講左就以為佢記得啦。今日,Day 6,一早返到去想攞點名簿,唔見左,我知一定係佢又「以為」係佢點名啦﹗去到操場時,我問佢:「你今日想點名呀?」佢仲話緊:「今日同你調嘛﹗」結果,我用眼神話佢知佢又做錯事喇。學生幾日都俾副校捉頭髮長,佢竟然唔知,到我話佢知,叫佢打電話俾家長時,佢先瞓醒,仲醒到識得響副校面前去「關心」個學生添。證明佢真係瞓醒左喇﹗

2.我整好既新座位表,俾左佢睇,佢又唔記得拎上課室同學生調位(問佢點解唔拎,佢好似d學生咁答法:「我諗住分兩次拎呀嘛,等陣經過教員室先入去拎囉);之前同佢講左要學生做周記,佢又係唔記得。結果又係我跟手尾(拎座位表上課室,叫學生提佢響佢堂/lunch調位;寫埋黑板叫學生做周記,兼提佢派周記簿)。

3. 我早幾日收到班相同訂購表,俾左H睇,一去無回頭。今日經過佢個位,心血來潮,諗住搵出黎俾學生訂啦,點知響佢檯面果堆「垃圾」我搵到:

A.十世之前佢應該俾我既回條(呢D小事啦);

B.上個月我搵極都搵唔到既班會單,我仲以為自己唔見左添,搵餐死;

C.課外活動組俾佢,有關我班學生參加什麼活動既資料。(後來,佢好巴閉咁同我講話張紙上面打錯左既班長資料已經同同事講左<有鬼用咩,班長資料係訓導組負責架>。之但係人地print張野俾你,貪玩咩,梗係要你同d學生對下d資料啱唔啱,以便印成績表啦。)於是,我又要「吩咐」佢去同學生對下。阿仔,你幾時先至帶個腦返工呀?﹗

D.我本來想搵既野。

當然,佢只係張A-D堆放響檯上亂如廢墟既雜物裡面,講真,今日愈搵愈多野搵到既時候,真係有D執到寶既心情架,陰公﹗

4. 我上堂時,我班D學生向我投訴上H堂時,有同學蝦佢,我問佢點解唔同H講,學生話講左,但係阿sir唔理。結果,我響我堂幫佢執手尾。

5. 今日已經係下學期既第一日,但係另一個DT sir話我知H話今日跟上學期分班。哈,我唔知,學生又唔知。H唔通知學生(大佬,班主任講多句照顧下D學生都得啩)。結果?我預備左上堂既野,就最好跟下學期既分班方法啦,否則,打天才波呀?我又通知左學生今日係上我堂。可憐呢位DT sir就慘d,佢以為H身為科主任會同我聯絡,所以學生仲有習作未完成呀,DT sir要放學上多兩堂同d學生做功課囉﹗

6. 健康早餐日今日lunch要交表,負責人放學時見到我,話仲未收到我班張表,我咪搵H囉,佢居然放張表響檯都唔死去交俾人,要人追我。我今朝俾張表佢時,知道佢唔識睇表上面既中文指引架喇(佢根本唔會睇),專登提佢一定要lunch或之前交。結果又係咁。

7. H都知自己衰,放學後黎同我猛背金句:「唔好意思呀...唔好意思呀....」

我:「你次次同我講呢句都無用架,點樣改善先得架?」

H:「我真係已經好盡力去記住要做既野架喇,但係我一時間真係處理唔到咁多野呀﹗

我:「咁,“智障賽”係咪阿mr.A搵你做內閣架?」

H:「係呀﹗」

我:「你明知自己忙,又處理唔到咁多野,仲應承佢?」

H:「我係唔會托人手踭架﹗」

我:「(DIU)咁你宜家同托我手踭有咩分別呀,你咩都唔記得,咩都係我跟手尾﹗」(火都黎埋)

H無言。DO...................Certify.(我呀)


沒有留言:

張貼留言