2013年2月17日 星期日

紅花嶺礦洞

16/2/2013
年初七,約埋一班朋友去睇蝙蝠。
約左九點響粉嶺火車站等,但帶隊位小姐竟然遲到,之後又等人去吓廁所,罰左企成半個鐘至上的士。
的士去到紅花嶺,好大霧,好大風,一落車就開始行喇﹗

一路上有好多禁區告示牌,但其實已經開放左喇﹗
行左無幾耐就到左呢個直昇機停機坪
響呢度會見到麥景陶警崗,聽講上個月都仲未有呢d鐵網
警崗下面好繁榮既就係深圳喇﹗
行返轉頭少少就有條小路可以行去上洞
洞口好闊大
呢個洞無乜蝙蝠,主要睇下d好靚既水珠,好似天上既星星,好鬼靚﹗

然後穿過其中一個洞就可以一路行落去下洞。下洞比上洞大,仲有好多蝙蝠同埋鈣化左既石



行完之後,我地行落多少少,睇埋礦場遺址同埋二次大戰時被游擊隊炸毀既石屋
呢度望出去就係深圳喇﹗
因為有朋友唔想行原路返去,所以我地本來打算經蓮麻坑去垃圾堆填區走。我地都知蓮麻坑係禁區,但因為唔想上返咁高,所以唯有博一博。點知,一行到落村,警察叔叔已經響梯口等緊我地喇﹗佢好有禮貌,見我地有兩位朋友唔係好掂,只警告我地已經擅闖禁區,然後call車送我地出禁區外,仲車到去小巴總站,怕我地上唔到小巴。真係唔該晒﹗本來仲要行多個幾兩個鐘,宜家一野玩完,於是出粉嶺食個早飯﹗

沒有留言:

張貼留言