2013年2月13日 星期三

第四天﹒Varanasi

3/11/2012
0500已經要起床喇,原因係今朝要坐船仔遊恆河。我地book左hostel既船,可能貴左少少,但唔洗同人迫,又唔洗俾d船夫煩,算啦﹗
0530上船,天仲係好黑,好難影到岸邊既人



見到岸上愈來愈多人,呢位阿哥響度跳左好耐,呢身造形真係得呀﹗

呢隻船有VCD賣架

天光喇,更加多人喇

坐左一個鐘就上岸喇,然後就響幾個ghat度行吓影吓相
有人打boxing
有貌似跟旅行團黎沖涼既婦女浩浩蕩蕩咁去沖涼
原來有好多人由印度唔同既地方黎沖涼架,有好多人都唔敢落水,要互相鼓勵架
小朋友都沖

有人洗衫 

有人沖涼時不斷裝水飲,仲要裝d走,聖水嘛﹗
主壇附近都塞滿人,呢度遠少少,少d人
洗完既衫就係咁晒乾架喇,我估我地d床單都係咁樣處理架咋,唉,唔好諗咁多喇﹗
有人拜神
有人上堂
有人剃鬚

主壇人山人海

0900,返回hostel食早餐,打算去golden temple,但實在太多人喇,決定唔入去,結果變左去shopping,周圍行。
朋友話lonely planet介紹呢間飲lassi好正,想試吓,但我就唔敢喇,一黎我本身腸胃唔好,二黎一入到間鋪頭就聽到有人響廁所嘔到七彩。
呢間鋪既另一特色係佢門口經常有人抬屍經過,準備去燒屍。

1230,book左車去Sarnath (鹿野苑),因為塞車,所以用左一個鐘至去到。
司機響泰國廟前面停車,就入去行左個圈,你咩特別,其實如果唔係時間充足或者宗教原因既話,可以唔黎,因為真係無咩特別。




行左唔係好多地方,主要行吓遺址同埋博物館。行遺址時,有好多佛教徒響度做儀式,都幾好影架﹗
1530,坐車返回主街,今次唔塞車,半個鐘就返到喇﹗
我地截左架人力車去Assi Ghat (最南既Ghat),然後一直行返去hostel。
黎到Varanasi,一定要坐下人力車,真係好鬼刺激架﹗

響Assi Ghat行左一陣就已經有人走埋黎叫我地去鋪頭買野,我地問佢會收幾多回佣,佢話Rs20一個人,於是我地叫佢帶我地上水塔,唔去買野,照俾回佣佢。
由水塔望落去,又係另一種景色呀﹗
水塔
返hostel既路上都有好多靚建築物
仲有graffiti喎
2000,食埋晚餐,坐人力車去火車站,佢竟然踩得快過tuktuk車喎,勁呀﹗

Varanasi既火車站好污糟,成條路軌都係老鼠,月台都有好多,我地唯有上天橋等車。

2200,開車,目的地係Agra。


溫馨提示:
1.朝早坐船遊恆河   Rs100一位, 一小時
2.Golden Temple不許帶袋或相機入內(附近小店有locker出租),要檢查隨身物品(錢及證件),不可穿鞋
3.Sarnath包車,一輛Rs1000
4.Sanarth入場費用Rs100
5.Sanarth museum入場費Rs5
6.Varanasi--Agra火車票Rs990+Rs38(坐upper), 582公里





沒有留言:

張貼留言