2013年2月3日 星期日

河源惠洲單車遊

2/2/2013
一早八點幾就到左落馬洲,約埋幾個朋友,揾到租左既客貨車,司機就車我地上河源。
原本預計十二點到河源食晏,但因為春運,路上好多車,而且好多車炒左,結果塞到兩點幾至有飯食。
嘩﹗今次兩日一夜食三餐,餐餐大魚大肉,鬼咁豐富﹗(掛住食無影相呀﹗)
結果,成四點至踩車,踩上萬綠湖(全廣東省最大既水庫),我成大半年無認真踩過車,上斜真係有d索氣呀﹗但上萬綠湖條路係一條長命暗斜呢﹗
呢幅相只係剛開始,平路,無乜車,正﹗



入到萬綠湖,四點幾,天陰陰,景區差不多關門,無乜路可行,響度兜左一陣,見無乜前途,決定踩出城揾地方住。今日只踩左23公里,真係幾少﹗

本來想去住豪d浸温泉,但去到先知太貴,成七百幾人仔。終於呢晚去左楊村,128人仔,我間房好靜,但朋友話佢地d房好多卡拉ok聲,好嘈﹗

3/2/2013
又係一早起身,因為好早瞓,所以好精神,落街是但食d野,又開始踩車喇﹗
司機車我地去到可以踩車既位置,大家準備好晒,大約九點就開始喇﹗

尋日踩一大段暗斜,今日踩既大部分都係平路,朋友輕易就踩到時速廿七、廿八,我就要食住路人甲車尾既氣流至踩到廿三、廿四。今日主要沿東江踩。










踩左無幾耐就去到觀音閣鎮(睇完呢個路標之後就入小鎮喇)



鎮裡面有呢條綠道,不過我地今次唔係踩呢度


同村民一齊踩


新年臨近,經過既所有小鎮都好有新年氣氛


之後去到觀音閣,景色怡人呀﹗於是我地就響度咬蔗,周圍睇吓影吓相。休息左一大輪至再上路。


十二點幾,已經踩左五十公里,肚仔餓,去食農家菜,好好食,但要等足一個鐘至有得食,真係餓鬼死﹗


食飽,再踩多一陣,今次踩3號綠道,環境唔錯﹗





經過呢個小鎮,好多梅菜賣






踩到未夠三點,踩多左十公里,就已經要上車返去喇,因為已經去到多車地帶,而綠道又駁唔返馬路,唔可以有位置上車,所以今日好早收車﹗
今日踩左三個半鐘左右,踩左60公里,打破我既最高車速,最快時速係28公里,多數時間係23公里左右,真係未試過咁努力踩呀﹗爽﹗

趣事:
排隊過關返港時突然有個五歲左右排隔離
條隊既細路搭訕。
細路:你(我朋友)條呔(單車呔)d紋冇晒喇,間唔中都要換下呔㗎!
我朋友:我冇錢喎。
細路:係啦,窮人係冇錢㗎喇。
我:哥哥呢條呔咁少紋至踩得快架!唔洗換。
細路:我地呢d街車車手唔洗用呢d呔都好快架喎。
我:你踩得咁快,咁有冇戴頭盔架?
細路:冇架,我踩得好快但唔會跌架。
我:點解呢?
細路:我架車有輔助轆架。

1 則留言:

  1. 師姐: 果然好地方! 多謝分享!
    [版主回覆03/14/2013 13:12:10]唔好客氣﹗

    回覆刪除