2012年5月28日 星期一

食多踩少既新會開平單車之旅

19/5-20/5,趁星期六日,一班朋友book左一架貨車,一架客車,一齊上新會開平飲飲食食,單車只踩左唔夠六十公里,脂肪積聚之旅呀﹗
星期六一早九點幾響深圳保稅區集合
十點正式開車,由於客車司機唔係好識路,結果我地一點至到達新會。朋友上次食過一間酒家,食物唔錯,所以今次都想再試。




真係幾好食架,大陸人蒸魚果然有一手,去到邊度食既魚都係蒸得咁滑既。燒鵝就味濃,同香港既味道有分別,幾好味﹗
食完個天就開始停雨喇,響深圳時藍天白雲,愈接近起步踩車既地方,個天就愈黑。
點知,一開始踩,就愈落愈大。
我地結果決定由新會既茶坑出發。

後來經過梁啟超故居同小鳥天堂,都係響外面望下就算喇﹗小鳥天堂已經無小鳥,地盤就有一個。
梁啟超呢,大家無咩興趣,時間又晏喇,咁就走啦,其實我都想睇吓架﹗

水戰完,個背脊就搞成咁喇﹗
因為起步時間太晏,兩點幾三點至正式出發,踩左大約三十公里,水戰左兩個幾鐘,五點半就收車喇,其實已經踩到去開平架喇,不過要趕食飯,都係坐車去酒店算喇﹗
我地住呢間「旅之家」都算平靚正啦,128人仔一間雙人房,最好野係個廁所沖涼位置夠大,成架單車都放得落去洗嘛﹗
我地踩完,佢又停雨喇,好彩我覺得水戰都幾好玩啫﹗雨後既開平潭江幾靚﹗
呢晚去左食飯既呢間食店唔多老實,雖然個飯幾好味,但係佢響郊外,我地臨走時都打晒烊,得返一兩枱客,d老鼠已經出黎執枱喇,所以我都唔建議大家去喇﹗
嘩﹗潭江個夜景都好得吓架﹗

第二日,大家各自去食早餐,九點半響大堂集合。

搞掂晒都成十點喇,開始踩車,目的地係碉樓。其實開平周圍都係碉樓,有d收好貴入場費,有d唔洗錢。我地當然係去d唔洗錢又好玩架啦﹗沿潭江邊一路踩,景色唔錯喎,響馬路踩既時候,出奇地,d司機係會讓路俾我地架﹗
第一站,去左對面江呢座潭江半島酒店,五星大酒店黎架,開平最大最靚架喎,哈哈,我幾年前黎探親,就係住呢度喇﹗
第二站,漩溪里,睇碉樓。途經呢間中學,幾鬼奢華呢﹗
漩溪里既碉樓,比起要付費既唔差好遠,只係無得內進囉﹗


第三站,南樓。又係無俾錢入去呀,得一座南樓,影張相算。
再踩多少少就到左赤坎古鎮喇,呢度好多路都係咁既綠色隧道,踩得好舒服架。
赤坎古鎮成日拍戲架,宜家拍緊「一代宗師」。呢度真係好多野好影架,可惜又係唔可以慢慢影啦﹗





影完一大輪,食埋個12蚊人仔一煲既黃膳飯,好味到呢,用柴火煮,豬油撈架﹗
買埋好夠薑既薑糖做手信,起程回家去。

又坐左三粒鐘車至返到深圳,坐火車返去lu。

兩日行程,連買手信,每人500人仔,可能平過響香港玩喎﹗好玩﹗
**特別鳴謝Annie Wong提供部份相片

1 則留言: