2012年5月10日 星期四

中途玩轉英國

我前幾日返左黎喇,完成左我呢次44天既秘魯之行,返黎之後忙完幾日「善後」,終於可以打吓blog,做返個旅行紀錄喇﹗
24/3/2012   第二天  英國
0620 到達Gatwick機場之後,出境又出奇地快,八點就已經可以去買火車票出倫敦喇﹗話咁快,半粒鐘就出到倫敦既Victoria站。不枉我半年前漫遊左倫敦咁多日,今次唔洗再攞住張地圖都可以識路,仲記得廁所位置添﹗
0800 經白金漢宮同St. James Park行去Horse Guard House睇換班。上次黎既時候,呢個白金漢宮既金像包實晒,今次終於可以睇吓喇﹗
St. James Park係一個我好喜歡既公園,今次黎,佢仲靚左,好多花呀﹗

1000 我地見未夠時間睇換班,於是用兩磅買左一杯咖啡坐響公園裡面既coffee shop嘆左一陣
1100 為時半個鐘既換班幾令人失望,無咩好睇,好彩上次無特登出黎睇咋﹗
好奇怪,倫敦奧運暑假已經係架啦,但係周圍都無咩宣傳,只係見到呢度掛左少少旗咋喎﹗
睇完之後行左過去Leicester Square既tkts買今晚睇musical既票,本來想睇les miserable,但今日無得做,結果買左次選,Chicago。睇musical又係我上次黎英國時想做又無做到既活動,今次呢度轉機,真係可以補返晒我上次既不足呀﹗
1200 買好左之後,去左中國城同covent garden行左一轉,睇左一陣街頭show
covent garden有西班牙海鮮飯呀,好懷念響西班牙食既海絴飯呀﹗

1300 坐地鐵去Neasden站,目的地係Shri Swaminarayan Mandir印度廟。呢間廟係我好多年前睇個外國電視節目見到既,上次search唔到個地址,今次終於俾我揾到佢喇﹗出左地鐵之後,跟住路牌行大約15分鐘就到架喇,不過條路就有d迀迴,又要行入去住宅區,但都唔算難揾。呢間係全英國最大既印度廟,裡面既雕刻好靚,成間白色,好精緻呀﹗



之後,去左Neasden Town Center食fish & chips同波蘭菜。原來呢區住左好多黑人同波蘭人架﹗

食完之後就坐返地鐵去市中心,到Garrick Theatre睇Chicago,八點睇到十點廿分,唔俾影相,好睇,但如果個佈景唔係咁簡約就更好喇﹗
0000 返到機場,今晚瞓機場,明早十點機去Madrid轉機去Lima。


温馨提示:
1. National Rail Day Pass (train+tube) 14.4
2. 於tkts買musical既票平好多,有時有d仲係半價添﹗Chicago原價67.5磅,現價43磅
3. Shri Swaminarayan Mandir免費入場
4. Gatwick 機場luggage storage一件8磅(24小時)

沒有留言:

張貼留言