2012年5月16日 星期三

真正踏足南美

25/3/2012
瞓完一晚機場,一早就要準備上機。
今日係英國「較快鐘」既日子,家姐一早提左我,但好奇怪,響機場揾極都唔見有notice,又無廣播,只係見到luggage storage提早左開門,先至確定真係快左一個鐘。
0730  到south terminal check in
1000  起飛喇,呢程去Madrid(機程兩小時)
1340(當地時間) 到左Madrid,以為轉機會好趕,但係架機delay到1530至起飛,呢程機要飛12個鐘,我地坐廉航aireuropa,無娛樂,平野,無辦法,上一程無野食添呀﹗
2100(當地時間) 到喇到喇,入境都算快,但係響行李帶度就等左成個鐘呀﹗
2240  出左機場已經見到一早book左既hostel既司機,大約半個鐘就由機場到左位於central既hostel Espana喇﹗

温馨提示:
1. 機場兌換US-sol, 2.55,到市內兌換較好(1 sol大約等如HKD3)
2. hostel Espana雙人房私家廁一房一晚60sol,位置很好,好近plaza mayor

26/3/2012
我地住既房下面就係roof garden,一早已經俾下面d雀嘈醒,個roof garden好似動物園咁架﹗



我地響度食左個6 sol既早餐,一邊同路人甲skype,一邊食住個唔係好豐富既早餐,一邊聽住d雀呱呱叫﹗
呢間hostel好得意,成間博物館咁架﹗


個門口就靚到我呢d死窮鬼到埗當晚落的士時叫左出黎:唔係嘛,咁平但咁靚?

響hostel玩左一輪影相之後,終於都山發喇﹗條街真係好有南美特色架﹗

哈哈,捷古華拉係耶穌呀﹗搞笑﹗原來秘魯既塗鴉都好得架喎﹗

行左個轉角就盲中中咁入左間gallary(casa rimac),係相展黎既﹗

仲有好多當年佢地內戰既相片,令我呢條對南美無咩認識又唔響出發前温吓書先既小蛇獲益良多呀﹗


經過皇宮時,剛巧換班(大約係1200左右,次次呢個時間經過都係換緊班)

利馬既大教堂呀,今日唔入去住


之後行左好遠去巴士公司問價錢,再響Av. Inca Garcilazo De La Vega等巴士去Miraflores,坐左成個鐘至到,不過,架巴士播住好王家衛既音樂,坐耐d都無問題﹗去Miraflores既目的係去揾間agency,睇吓去Nazca睇Nazca lines既真實價錢,點知去到時先知道佢搬走左,咁就唔理咁多咯,醫左個肚先﹗
我地去左超市買左燒雞,olives同埋野飲,去love park開餐﹗

love park係一個響海邊山上既公園,唔係好大,點解要黎呢?原因係佢係一個A貨Gaudi既公園(正貨)



沿住山上面既小徑,好舒服咁慢慢行,好快就行到黎呢座燈塔喇﹗

行完之後,我地坐返巴士,打算去magic water circuit,點知落左車去到門口至知今日唔開,好彩呢度係返lima central既中途位置,無浪費左時間。過幾日再黎過﹗ 

我地上左巴士之後,我發現全架小巴既人都望住我兩人,點解呢?響幾秒之後謎底就解開左喇:架巴士好多人,我地上左車之後就企左響門口位,坐響我地周圍既人好熱心咁用流利既西班牙文、有限既英文同埋身體語言同我地講要收好部相機,佢地比我地仲緊張。其實黎之前都知道呢度治安唔好,今日第一日響度玩,日頭都仲有少少驚,因為hostel叫我地唔好行出個安全區,嘩﹗有安全區喎,即係有好唔安全既地區啦︳但係我地唔聽話,行到無雷公咁遠,都好似好安全咁,夜晚都唔記得左要小心d呢回事咯﹗
有個男仔仲 講,我地落車個度係:very very very very very dangerous﹗哈哈,佢真係好cute咁用左幾個very架﹗佢問我地洗唔洗陪我地落車去安全區,當時我都仲有少少懷疑佢既動機,但係原來佢係同女朋友去拍拖,咁佢真係擔心我地既安全架,原來都要行幾遠吓先至行到plaza mayor。
由搭飛機開始,我已經覺得秘魯人真係好友善,好肯幫人,今日之後,我幾乎每日都感覺到佢地既熱情,尤其是響利馬﹗


Plaza Mayor既Lima Catedral夜景﹗


温馨提示:
1. Lima central 至Miraflores既當地巴士   1.5sol
2. Love Park無入場費

1 則留言:

  1. 記多些有用資料比我參考下啦
    [版主回覆05/28/2012 11:28:19]我會努力架喇,不過呢排好忙﹗

    回覆刪除