2012年7月4日 星期三

三日金門單車遊(上)

出發前上網搵資料,揀定d古厝同埋睇下金門有咩景點,呢個金門旅遊網幾幫得手。然後就去中旅社買定巴士票,唔返大陸買,係因為價錢相差好少。

28/6/2012
路人甲放工後,我地就上左去深圳坐九點既大巴上廈門,巴士飛係響香港中旅社買既,夜晚車得一班九點($318),係坐既,不過張椅可以放低瞓,都ok。
我地去到僑社個巴士站見仲有成個鐘,所以換完飛之後就響旁邊個機場候車室食左飯至上車。

29/6/2012
晨咁早五點幾就到左廈門,都唔知落車既地方實際響邊,只知係廈門中旅社,所有鋪頭都未開,想食早餐都唔得,唯有周圍行吓啦。
原來落車既地方就係步行街,都幾有懷舊風味喎﹗好多居民響呢條街跑步,好健康呀﹗
P1280703
我地行向海邊,諗住睇吓個碼頭響邊,但原來要坐車去,行唔到既﹗海邊除左可以睇到鼓浪嶼外,仲見到呢班「那些年,我們一起溜過的狗」既阿伯。

我地決定都係去左買回程既巴士飛先,但去到至知只預售三天,唯有返黎先買啦,橫掂有咁多班車。

廈門有幾個長途車站,呢個至有車去深圳架﹗

又未夠鐘去碼頭,個肚又餓,當然係揾左食先啦,響車站旁邊食左個白粥油炸鬼,好食喎﹗
搭的士去碼頭過金門,都係好近咋,11蚊人仔就去到碼頭喇﹗呢個碼頭又叫東渡,但如果坐的士黎,記住一定要同司機講你要坐船去金門,係上岸既,因為呢度有好多碼頭,都係可以坐船睇吓金門,但唔可以上岸既,而東渡碼頭又其實只係運貨既碼頭,只有呢個先可以坐船去到金門又可以上岸架咋﹗

過關好快,但記住要上網辦定入台証,買船飛已經要用架喇。排隊等上船。(船飛160人仔)


一個鐘船程就去到金門喇,響遊客服務中心攞齊晒資料(d小冊子真係好用又精美架),出左碼頭唔多覺有巴士站,就問吓阿姐,佢帶我地企響路邊,好快就有巴士喇,到宜家我都係唔知個巴士站響邊﹗上車之後問司機我地係咪應該響「水頭圓環」落車,但佢叫我地響水頭村落車。其實兩個站都ok架﹗
我地行入村,一路行一路影,好靚既小村呀﹗



仲有好多好有特色既民宿,全部都係有上百年歷史既古厝黎架﹗


行左無幾耐就去到我地打算入住既民宿:
我地無預訂,好彩黎到時,民宿主人響度,原來呢度d民宿主人唔係成日響間民宿度架,好多民宿平時都係關門架。我地本來打算響度住三晚,費事搬來搬去,但呢間只得今晚有一間房,叧外兩晚因為係星期六日,成個水頭都應該無房。民宿主人幫我地揾到兩間可以星期六日入住既,價錢都係1600台幣兩人房包早餐,一間響小徑村,一間響歐厝。我地睇過地圖之後都覺得ok,所以就咁搞掂左住既問題喇﹗呢度既古厝民宿好有特色,間間都係舊屋翻新,民宿主人又花心思裝飾,真係住得舒適架﹗呢間民宿個大廳,係比較細既一種。



每間房都有閣樓,可以四個人一間房架﹗

房內一角

超鐘意呢張床呀﹗

個廁所好乾淨現代化架

下一樣要立即搞掂既係借單車。
民宿主人覺得莒光樓既單車比較新,又可以借三日(唔係每個借車點都可以借三日架),於是佢開車車我地去借車,仲等我地搞好晒先離開,真係好人到無朋友呀﹗

就係呢種車喇,幾重吓架,好彩都仲有得轉吓波。

呢種電話亭,我地只係響呢度同埋中山紀念林見過咋﹗

好喇,搞到十點半,終於可以正式出發喇,第一站就當然係行吓莒光樓先啦,第二站就係響莒光樓附近既建功嶼,時間啱啱好,剛好大退潮,可以行出去個島度。

呢種叫軌條砦既野係防止敵方登岸既,金門既海岸充滿呢d軌條砦。

呢度係潮澗帶,好多招潮蟹,同佢地玩左好耐,佢地好好笑架﹗

就係由呢條步道行出去建功嶼喇﹗

蠔墩



碉堡內

軍人既住所

玩完之後見附近有間廟,走去睇吓,原來係延平郡王祠
玩完呢度之後,就去左附近既金城食午飯,坐到兩點幾至出發,向慈湖方向走。
金門有好多呢d廟,間間都好鬼靚架﹗





金門路闊車少,真係好好踩喎﹗



踩踩吓又發現呢度,好似係三角堡,又玩一輪至走

幾多坦克車,其實之後兩日都會見到,真係好多﹗
之後繞過慈湖,經過古寧頭,就一路踩返水頭去民宿喇﹗


返去沖完涼,舒舒服服咁去食飯,但原來我地搞搞吓都成八點半喇,食店(水頭得兩間)都關門喇,但好彩金水食堂個老闆好人,煮埋俾我地食至走。蚵仔麵線同黃魚麵線,都好好食架﹗


1 則留言:

  1. 你好,我打算月尾去金門,請問深圳搭夜車去廈門邊間商務大巴好d?
    同埋去到廈門落車之後,請問點樣去到碼頭個邊,謝謝
    [版主回覆07/11/2012 10:09:23]其實有好多間賣車票,我貪方便,響香港中旅買左,但係係坐位唔係卧鋪,你可以上深圳僑社揀。
    搭的士最唔洗煩,因為都係十幾蚊之嘛﹗同埋,碼頭似乎無公車站。

    回覆刪除