2011年5月26日 星期四

第四天,卡帕多奇亞

25/4/2011,星期一,晴,第四天,Cappadocia


尋晚到達既Ankara只係過渡站。

你睇呢隻貓有咩特別?係一隻眼黃色,一隻眼藍綠色架﹗我地響番紅花城見過呀,原來係「特產」--安哥拉貓。


今朝一早起身出左去食早餐,然後搭1100長途巴士去Goreme(30里拉),即係Cappadocia既其中一個地方,1530至到達Neveshir,再轉巴士公司既free shuttle bus先去到Goreme。30分鐘之後就到左Goreme喇﹗但係call唔到hotel既人,於是自己行上去啦﹗雖然間酒店響山頂,好彩都唔係行好耐。


間酒店幾乎去到呢區最高,仲好近山頂既觀景台,係一間cave hotel,係真既山窿呀﹗但係去到既時候,酒店話我地無book房,已經唔係第一次咁樣架喇﹗土耳其既酒店同網上既booking engine一定有d問題。


搞左一輪終於可以放好行李,出去行吓。


酒店既terrace


由terrace望出去,周圍都係呢類酒店
右邊係我既房,樓梯上去就係terrace喇﹗
出街行既目的有二:一、搵食,二、搵local tour。因為呢度地方好大,如果要去得遠,跟local tour會比較化算。
食晚餐既餐廳好有情調架,仲有live表演添﹗
行番上酒店時,先發現沿路d酒店都搞到好靚﹗


*Cappadocia,既發音係卡帕多奇亞,係「奇」,後面cia既發音係「奇亞」,千祈唔好讀錯。


1 則留言:

  1. 食晚餐既地方叫Goreme Restaurant?貴不貴?我地都仲諗緊去咩餐廳食晚飯﹗
    [版主回覆05/27/2011 23:36:00]係呀﹗我地六個人食左約100里拉。咁快諗?

    回覆刪除