2011年5月22日 星期日

玩轉土耳其浴室

土耳其浴(hamam),真係只有響土耳其至可以感受得到喇﹗


 


今次,我試左兩次,兩次都好local


 


第一次,響Urfa,去完Harran之後,要求車我地去玩既導遊介紹沖local土耳其浴既地方,帶我地去。於是,佢帶左我地去hostel附近既浴室,雖然唔係D幾百年歷史既浴室,但相當local,收費亦比較平。


 


Local同遊客去既土耳其浴有咩分別?大概係遊客去既浴室中,幫你捽老泥既可能會係男人啦,沖既方法會是但D囉﹗不過,我兩次都幫襯local既。


 


第二次,係響Canakale等車時,自己走去搵黎沖既,呢間就真係好舊,有幾百年歷史果D,有個太空艙圓頂響正張雲石豬肉枱上面果隻,非常有風味﹗


 


第一次沖,咩鬼野都唔知,d阿嬸又無個識英文,搞左好耐至搞清楚幾錢一次,包d咩。好喇,俾完錢要除衫喇,個休息大堂有幾間房仔,大家各自入房脫啦,除剩條底褲,開頭大家都用大毛巾包實,但一行到入浴室,個個女人都係半裸,我地都立即除左條毛巾。


 


最初,大家都唔知要做咩,咁有個阿嬸話(全部用身體語言)要洗頭先,我地又無洗頭水喎﹗咁果位阿嬸就叫我地逐個坐低,佢幫我地洗頭。講真,佢既洗法係有d粗暴架,但係後來先至知道佢唔係staff黎架,佢係黎沖涼既街坊黎架﹗


 


我地一個一個焗完sauna,洗完頭,就瞓響張雲石豬肉枱上面休息,塊雲石熱熱地,幾舒服架,不過,瞓之前就要沖一沖走枱上面d老泥先。休息期間,個staff就逐個幫我地捽老泥,睇住人地俾阿姐一捽就一大條千年老泥掛左響個身度,都幾搞笑。


 


期間,洗頭阿姐響出面個休息室吹完水、煲完煙,又走返入黎,同d沖涼街坊再吹過水,又叫我幫番佢按摩,而另一位年青媽媽就不斷送枇杷我食,食完一粒又一粒。佢地雖然唔識英文,但係全部都好nicehelpful,不斷話我地知水溫要點,焗sauna要焗幾耐,可以瞓邊度休息,哈﹗我地又似乎溝通無障礙喎﹗


 


輪到我俾阿嬸捽老泥喇,當然又係一身都係黑媽媽一大條一大條既老泥啦﹗就響呢個時候,洗頭阿嬸指吓我d friends既胸,然後雙手將自己果兩條胸前巨型木瓜攞起,再一鬆手,「瞪呀﹗」兩團肉又掉番響胸前,示意點解我地個胸咁細,笑死左我。


 


跟住,佢又響度跳蒙古舞咁fing膊頭,搞到胸前兩團肉又再左搖右擺。最後,佢問我地點解身上面咁多毛(除左頭髮之外既所有毛呀,係邊d?自己諗啦﹗),好肉酸,應該要剃晒佢﹗(佢地真係剃晒架﹗)


 


第二次沖,無咁多街坊,但係可以瞓響雲石枱上面望住浴室個圓頂,d光線同造型都好科幻,超過癮﹗而最難忘既就係:無上裝既捽老泥阿姐幫我捽心口時,俾左一啖38G奶我,嘩﹗好震撼呀﹗


 


呢次我地試埋soap massage,捽完老泥後,阿姐會幫我地查番梘,然後按大約十分鐘,跟住,我地就可以行去四周既水盆度自己淋水沖涼同埋休息喇﹗


 


*土耳其浴既沖涼時段有限制既,女人既時間短d,大約係上晝12點至下晝5點左右,男人既時間就係其餘既時間。有d浴室係男女分開既,無時間既限制,但係室內既陳設就極度「貧富宴」喇﹗男人果邊又有裝飾又有傢私,女人果邊得d長木橷,鬼咁簡陋。我入過男人果邊之後先至知,真係全世界都係男女不公架﹗


 


對於土耳其女人黎講,去沖土耳其浴係一個同街坊朋友吹水relax既機會,好似話d阿媽仲會響沖涼時幫阿仔揀老婆添喎﹗


 


第一間有locker仔,可以放貴重野;第二間連換衫房門都無得鎖,又無locker,各安天命喇﹗


3 則留言:

  1. 幾有趣喎﹗不過得我同女朋友去,未必會去沖涼了﹗哈﹗
    [版主回覆05/24/2011 14:11:00]去啦,好好玩架﹗

    回覆刪除
  2.  好生鬼好好笑!尤其是尾七果段!
    Btw 系 HamaM ah!
    [版主回覆05/24/2011 20:16:00]哈﹗我打錯字呀﹗  仲有係hamami喎﹗

    回覆刪除
  3. 其实 hamam or hamami 也可以的
    http://en.wikipedia.org/wiki/Turkish_bath
    [版主回覆05/26/2011 13:36:00]我知哦﹗響土耳其成日見到呢兩隻字呀﹗

    回覆刪除