2011年5月18日 星期三

第三天,番紅花城

補充:尋晚張床真係好舒服,未試過hostel既床係咁舒服架﹗不過,清晨五點就俾宣禱誦嘈醒,真係好眼瞓。


平時清真寺只有四支宣禮塔,但blue mosque就有六支,原因好似係國王叫阿建築師(mehmet,佢係著名建築師sinan得意門生)建「黃金的」清真寺,但係mehmet聽錯,以為叫佢起座「六根的」清真寺,結果,就成就左呢間全世界唯一得佢有六支宣禮塔既清真寺喇﹗
信奉伊斯蘭教既人一般每日祈禱五次,而宣禮塔亦會廣播五次,無論佢地做緊咩野,都會停一停,拜神先。如果附近有清真寺既話,就會趕去清真寺,都幾神心架﹗
間唔中都會見到呢D著晒阿拉伯王子衫既小朋友,其實佢地剛剛參加完伊斯蘭教既割禮。去完清真寺祈福,就會去做手術。


水宮其實唔係宮殿,只係用黎儲水,呢支最特別,因為其他柱都無花紋,而只有佢有樹紋同孔雀眼花紋,形狀似眼淚,所以又叫做「淚柱」。


24/4/2011,星期日,陰,第三天


safranbulo,番紅花城,一個好有歐洲小鎮feel既山城,而且歷史悠久,以前呢度係重要既貿易站,當地人十分有錢,響城中有一間屋,城外又有一間屋,好似宜家D有錢佬咁,而呢度絕大部分都係鄂圖曼時期遺留落黎既建築,非常完整,係世界遺產黎架。可惜陰天。


我地坐完一晚通宵巴士,響新城區一落車,成條街根本無人,於是響街度跳完一輪至起程行去古城區,1.7公里,我地行左成個幾鐘,八點至見到呢間土耳其浴室。雖然佢係16世紀既產物,但係仲用緊架﹗本來我好想入去試一試,可惜我地呢日「慢遊」,結果趕唔切,唯有等下一站啦﹗(之後試左兩次,遲D講,好搞笑架﹗)



其實,呢日無咩特別節目,主要行吓舊街,非常hea,參觀左呢間kaymakamlar house,係一間上校既屋企,入場費2.5里拉,見識吓鄂圖曼人既屋係點先﹗
然後,又去左圖中黃色果座,響呢區,佢係比較新既建築物,就係政府大樓喇﹗其實佢都係博物館,收費3里拉。
街上面既茶檔都係碳燒咖啡既﹗


今日第一日遇上熱情既土耳其男人,就係打鐵伯伯,為左蝕少d,走為上著。


1630,搭小巴(1里拉)返回新城區,買吓食吓,1730又上車去下一站:ankara。


2050到左ankara既車站,車站好大,但係d人好好,一個 又一個咁幫我地,終於搵到啱既車出市區,架車仲係免費添架﹗


*巴士往ankara:20里拉


2 則留言:

  1. 我地不去番紅花城,會去bursa,你有冇去呢?
    是不是真係成街都有人埋黎呃遊客呢?
    [版主回覆05/24/2011 14:10:00]無去呀,不過,應該幾好玩既﹗
    佢地都唔係呃遊客既,so far 都無俾人呃過,只係同hostel嘈過(因為個deposit既問題)。

    回覆刪除
  2. 其實我都覺得去旅行都唔洗擔心咩呃唔呃,買野點都有平貴,方便的總是貴的﹗不要太認真便玩得開心了﹗
    [版主回覆05/24/2011 20:20:00]呃極咪一百幾十,最緊要唔好搞到自己唔開心﹗

    回覆刪除