2009年9月25日 星期五

重組句子與IQ題

成個世紀無教中文,宜家要重拾紅筆改作文,真係想死呀﹗第一疊中一既實用文都仲可以頂得住,改埋中三篇作文,未改完已經想放火燒晒佢。

我日日響度話:「我宜家做重組句子好叻架喇,我日日係咁做﹗﹗﹗」
卜卜脆答咀:「你都好吖,只係做重組句子,我日日做緊IQ題呀﹗都唔知佢地想寫咩﹗」

唉﹗真係無辦法,佢地連文句都未組織到通順,仲要佢言之有物,又要有條不紊咁寫完洋洋灑灑五六百大字,真係難呀﹗(難為我地幫佢改呀﹗)有時諗吓,我自己作可能快過幫佢改,改之餘仲要度身設計謄正練習,又眉批又總評。(我就真係改到又腫又平喇--個頭諗爆左腫晒,個pat pat坐到平都未改完呀﹗)

唉﹗改作文既日子已經開始左喇,無日無之咁改落去,改完、評講、重新謄正,再改、第一篇未完第二篇又等緊你去改喇﹗

幾年前個校長對我唯一既德政就係要我教多幾班家政,唔洗教中文;舊年個校長仲勁,令我睇清以後條光明前路應該點行。兩位,真係多謝晒﹗

沒有留言:

張貼留言