2009年9月22日 星期二

做慣乞兒懶做官

唉﹗數數手指成八九年無教中文,淨教家政,真係舒舒服服咁度過左一個好悠閒既歲月呀﹗今年開始,要教中文,仲教兩班,雖然未至於「拿」手唔成勢,但都係要不斷改簿改簿改簿、備課備課備課、開會開會開會,日日同d學生角力,搞到有d失魂,路人甲話我:「唔知你做咩要咁緊張,又唔係要博升職,做多幾個月之嘛﹗」我都唔知喎,可能係責任心既問題啦,又可能係驚自己搞唔掂啦,總之,已經試過三次唔記得當值同開會,呀,唔係真係唔記得,次次都係響之前二三十分鐘仲記得,到時一搞學生d野就咩都唔記得晒,死未?﹗


唉﹗我呢d真係做慣乞兒懶做官呀,莫講話無職升又要做多咁多野啦,就算有得升職而要我做咁多野,我都未必想呀﹗(套用某人升完職講個句:你估我想升架?﹗)


有日仲有位無謂人士問我:「你慣唔慣呀?」


我咪好有禮貌咁同佢講:「有好多野都要搞清楚,多左好多野做,有d唔慣啦﹗不過蛇既適應力好強既。」


無謂人:「哈﹗多野做,你咪當還囉﹗」


還咩呀?我問學校借左d野咩?無謂人講既野果然無謂。


 


1 則留言:

  1. 還 ? 還咩呀 ?
    如果你要還 , 咁我地做多左果D , 學校還唔還架 ? 如果有得還就好喇 !
    [版主回覆09/23/2009 20:12:00]咪係囉,唔知佢個還字點解呢?﹗不過,學校還俾你,你都唔好要啦,等陣還d作文俾你,你就屎喇﹗

    回覆刪除