2009年9月1日 星期二

神奇的遺物

話說nana姐辭職走左,但係就一d責任心都無,中四d分未入晒,學生功課未派晒,自己d遺物完全唔理,暑假duty無履行,練習無出到......,一句講晒,一走了之,真係唔知咩人黎既﹗


早響開學前,已經有同事好好咁幫佢執左張枱,因為新同事黎到時,nana姐都無返過黎執野。今日,同事發現佢仲有幾箱遺物,於是逐張睇係唔係學生d野,可唔可以登分,結果......


我地搵到佢既年薪酬表、報稅表、同事既請帖(裡面仲有餅卡)、教師證明文件......唉﹗連呢d咁緊要既野都唔返黎攞番,究竟nana姐係個咩人呢?神奇女俠?


宜家d後生仔後生女,我真係唔知佢地響度做緊咩,做野可以做到亂晒龍,而且,大多數都好識得扮好有紋路咁做野,呃d天真既高層,唔知佢地係咪咁樣呃個學位返黎架呢?﹗


講真,我就無同nana姐有咩合作機會,不過,只係開過一次會,我已經唔like呢位同事,果然,我千年蛇妖,道行有番咁上下,一睇就知龍與鳳﹗哈﹗(寫咁多野黎原來係想讚自己,死未﹗)


2 則留言:

  1. 連你都吾nana姐係個咩人,我地bolg友又點知,你咪當nana姐係神,佢吾係人.
    [版主回覆09/02/2009 12:06:00]如果佢係神,呢個世界就完喇。我只會當佢係神經個神﹗

    回覆刪除
  2. 我諗你不如報警喇, 失蹤人口喎.

    回覆刪除