2008年11月11日 星期二

我教咩學校?

同人講親自己教書,人地實碌大對眼望住我(咩呀,我唔似咩),然後:「哦﹗Miss﹗」跟住一句:「教咩呀?教邊D學校呀?中學?」

唉﹗我都唔知自己教咩,尤其是我教既對象,有時真係唔係好識定位呀,你話我教緊D咩學生啦(以下節錄一小段我上堂既說話):

「嗱﹗宜家攞個銀色碗出黎。
唔係白色呀第2組,係銀色。
第5組,唔係碟呀,係碗,碗,碗呀﹗
(其他組就睇吓人地攞咩,自己先攞)

好喇﹗宜家攞個鑊去洗。
第4組,係攞鑊,唔係煲,係鑊﹗

每組派個同學去我枱面攞把菜刀。
係菜刀,唔好攞西式長刀,菜刀呀,闊個把﹗

每組去供給枱攞一湯匙蝦米。
(為免佢地為左隻湯匙又搞一輪,我已經放左隻湯匙響D蝦米度)
同學,你攞隻碗去攞先得架,D蝦米碎濕濕。
同學,一湯匙咋,唔洗攞個湯碗架,細碗仔就得架喇﹗

好喇,D上湯已經預備左喇,出黎量600ml啦﹗
同學,量上湯要用量杯,攞埋個量杯至得架﹗
同學,量600ml要量兩次喎,量完第一次,D上湯點呀?
同學,唔洗攞兩隻量杯架,你拎個煲出黎係咪好D呀?等陣D上湯你仲要煲架喎﹗
同學,你淨係拎個煲,咁量杯呢?」

其實,我懷疑自己淨係教緊麥「口麥」﹗

唔該,我要個快餐呀﹗


沒有留言:

張貼留言