2008年11月18日 星期二

你咁大膽?﹗

今次去巴基斯坦,聽得最多的反應係:你咁大膽?﹗其實,今次唔係最大膽,最大膽果次,要算第一次去旅行喇﹗


話說當年讀緊中學,參加一d聯校活動時,識左幾個男仔(都乖既﹗),其中一個話諗住放暑假去北京旅行(佢大過我,中七暑假大把時間),因為佢有個舊同學係由北京黎既,可以帶我地玩,佢問我有無興趣。我當然係好有興趣啦,但係我老豆唔俾呢﹗


好衰唔衰,我記得我老豆某一晚曾經講過話:「年青人要去下旅行,日本呀,大陸呀,呢d地方又安全又可以大開眼界,見識下好﹗」


結過,我呢d咁聽話既,就梗係用番佢呢段「發人深省」既對白黎同佢「據理力爭」啦﹗結果,佢吹我唔脹,無我辦法,要簽發permit,證明我唔係「偷渡出境」。


咁樣,我就同左三個素未謀面加一個傾過幾次電話既「朋友」去左北京加杭州,一共十六日,用左$1600左右,簡直經典呀﹗


我地搭左三十幾個鐘無冷氣既火車上北京,一到埗,立即搵住既地方啦,結果搵到無雷公咁遠,地鐵坐到去蘋果園,仲要行十幾分鐘,只因為要平﹗一入房,唔理自己姓咩,一於沖個靚涼先啦﹗(三十幾個鐘無沖喎,宜家就無所謂,但係想當年就頂唔順啦﹗)點知,佢每日只響指定時間提供兩三個鐘熱水,於是我就沖左個冰水浴(北京係用地下水既,凍死無命賠﹗),咁就賴野喇---立即發燒又得,慢慢發燒都得,得左﹗


每日響日上三竿之後,我就開始發燒,直至太陽西下為止。呢個情況維持左幾日至完,好彩當時年青力壯,發住燒都係咁玩﹗


仲記得當年一個西瓜只賣三毫子,第一次響中間劏開個西瓜就用匙羮黎食,捧住個西瓜時,一路話:「響屋企邊有半個西瓜一條友食晒呀﹗無可能既事,響北京發生左喇﹗」開心到呢~~~~~


記得行頤和園時,見到西太后條石船,簡直想講粗口,真係大開眼界,亦都第一次感受到原來中史書裡面果D唔係故仔黎架,真係存在響呢個世界上面架﹗(宜家d小朋友就話成日遊學啫,果時邊有同學去旅行架﹗)


所謂「讀萬卷書不如行萬里路」,好彩當年有去呢個旅行,否則,唔會有咁多難忘既記憶﹗宜家仲可以憑呢d記憶,證實我已經患左老人痴呆症啦,否則,邊會記得d咁久遠既事吖﹗


沒有留言:

張貼留言