2007年8月5日 星期日

知唔知自己想點

我見同事c身體唔係幾好,我做緊gym個度又做緊試玩,所以睇吓佢想唔想去啦。結果佢好想去,但係又話人地送好多野俾佢,好驚俾人呃,咁我已經三番四次約佢一齊去,始終我都知間gym嘅手法,但係佢又次次都話唔得閒,咁我無理由好似d sales咁死纏架。結果,佢自己上左去,仲真係入左會。其實做吓運動,我十分支持,之但係唔好講到好似人地呃佢咁先得架。佢又話自己無時間又無錢,join左都唔會去得到,但係又俾幾千蚊去join,想點唧?(我幾睇唔過眼d人唔知自己想點架)

之後,我約佢一齊去啦,點知俾佢放左飛機,響gym度做左兩粒鐘都見唔到佢,但係知佢突然有事,咁算啦﹗但係我都再三提醒佢,如果唔諗住請教練,就唔好上佢地個free lesson,d教練費好貴,佢可以咁咁咁推,又或者咁咁咁避左俾人叫佢請教練。點知,今晚我諗住約佢聽日一齊去做gym,佢無做開嘅,我雖然唔叻,但都可以做一支盲公竹啦。哈,佢係咁話個班人好衰,自己點樣推到買宜家呢個「較平」嘅教練course,係咁話自己唔好彩,唉黎唉去咁。我聽完之後,真係有d嬲,一黎嬲佢唔知自己想點想要d咩,又成日怨人地,二黎覺得我幫唔到個朋友,三黎佢個教練收費真係貴左。

其實呢位朋友已經令我激心左好多野架喇,我應該係時候「放下」喇﹗否則,我一定會俾佢激死﹗

發洩完,應該瞓得著喇﹗


沒有留言:

張貼留言