2007年7月6日 星期五

極速收錢法

前兩晚有同事生日,我同一班同事去食飯幫佢慶祝啦。同事S有事要走先,而同事C又咁啱響呢個時候黎到,於是佢地用左大約15秒嘅時間做左個座位交接儀式。同事S走左一分鐘左右又走返轉頭。

同事S對我講:「我未俾錢,你等陣幫我出住先。」

我:「(諗住整蠱同事C,等佢幫人出住多D錢)你叫C幫你出啦,上次我地夾錢送野俾阿Y,都係佢幫你出左。」

同事S有D唔好意思:「頭先佢一黎到,我俾個位佢時,佢叫左我還喇﹗」

我:「........我幫你俾左先啦﹗」

十零廿秒可以做到咁多野,同事C又真係好記性兼效率高喎﹗不過,就算要收錢,都唔洗咁緊張嘅,戔人地覺得你好緊張D錢添(雖然事實上係)。


沒有留言:

張貼留言