2007年7月3日 星期二

阿婆即是阿婆

呢幾日響學校都有d無聊,好多中學老師由六月中已經可以放十一、二點,有d仲可以有一兩日off添,我地就因為以前個退休官校校長做落d「不信任老師」制度,規定任何上課日子,老師都要放四點或四點七,超無聊﹗咁返工法呀,到今時今日呀,有野都做完啦,仲要日日響度hair。

咁尋日我咪上下個網望下囉,坐響隔離個同事C就問我:

C:「做咩你咁耐唔SEND個BLOG俾我睇呀?我好耐無睇過喇﹗」

周圍D同事:「下?SEND過俾你就得啦,洗咩成日SEND呀?自己上去睇架馬﹗」

C:「係咩?我唔知喎﹗」

我:「我宜家SEND俾你喇,你講個EMAIL地址黎喇﹗」

C:「哦.......UM........呀........」

同事T:「你上番ADDRESS度搵仲快過佢自己講啦﹗」

C:「我記得架,咪YAHOO......YAHOO.....囉﹗」

周圍D同事:「YAHOO?鬼唔知咩﹗唔通係YAHOO@YAHOO.COM?」?????????????

唉﹗如果呢度唔係不時有D層出不窮既笑野、怪野、賤野(通常都係好高層先會做既)搞出黎充實下D咁苦悶既上班日子,我地真係唔知點響度過呀﹗


沒有留言:

張貼留言