2007年7月10日 星期二

賤人一號

咪以為教育界d人人品好好,品格好高尚,其實天下烏鴉一樣黑。今日結業禮,我負責買食物,當我拎d食物入房時,我發現間房仲未set過,於是我搵果三個好唔負責任嘅負責人話佢知啦,但係搵唔到,我見時間無多,於是好好心地咁幫佢地set個場啦。後來,我搵到其中一個負責人--家頭:

同事A:「我頭先見到家頭,我話佢知你搵佢,佢就打電話去你個房搵你,然後大大聲咁對住空氣講:『嗱,唔係我唔搵XXX(響我全朵﹗﹗﹗)呀,係佢唔聽我電話咋﹗』佢宜家響OFFICE,你去搵佢啦﹗」(我都唔響房,聽佢個死人頭電話咩)

我用番佢果招,一推門入OFFICE就大大聲咁話:「呀﹗MISS XYZ,我唔響房呀,我響招待房忙緊呀,個間房應該係你地負責架,不過我搵極都搵你地唔到,咪SET住先囉﹗」

家頭:「我唔知喎.....無人通知過我要SET埋個房喎.....我一路都唔知喎.....(總之態度差,無禮,一路話緊唔關佢事)」

我:「哈哈哈﹗總之你宜家不如黎幫吓手啦﹗」

搞左一輪佢至肯入去幫手。

後來,佢樣樣都走黎問我係咪要咁樣,係咪咁樣,我咪話:「其實每年我都係放低食物就有同事跟進架喇﹗其他野你問負責人啦,我頭先見無人做野,我幫吓你手架咋...」

家頭:「你唔好話幫我手呀,你唔係幫我手架。」

我(費事同佢顛):「咁是但啦,我唔知幫邊個手SET左個場,其他野我都唔清楚你地會點做,你問負責人啦﹗」

家頭:「得喇,咁無野講囉﹗(態度衰過D學生,串過蠱惑仔)」

總之,我做完好心,仲要俾人串,俾人話我唔一早話佢知,俾人覺得係我麻煩我唔啱,真係咩世界呀?唔怪得間學校攪成咁啦,正一「國之將亡,必有妖孽」﹗

**另外果個負責人都唔係幾NICE架咋,例如:一入房就好無禮貌咁問:「叫我落黎做咩呀?」低能,校董930到,你負責接待嘅,915都仲唔現身,房又唔SET咁,仲問我?不過佢知自己無做到份內事都有同我SAY SOR,咁就算啦﹗


沒有留言:

張貼留言