2007年5月4日 星期五

H轉頭走人喎

最近有同事投訴我班D學生響放學後當學校係公屋,2,3,4,5,6樓咁跑黎跑去玩捉,於是我今朝同H講今日我點名,可以有時間鬧吓班友,但係我又覺得應該俾H知我做緊咩,同做左咩,所以我叫埋佢上去班房。

去到班房,我就已經鬧爆班友,因為佢地玩捉已經唔係第一次,上次我話過再俾人投訴就一定罰同勁鬧。成個過程起碼15分鐘,H無出過一句聲,打左上堂鐘後,佢見我好似收口喇,佢唔等我就走左(佢係空堂嘅),之後無問過有關嘅事,我有我鬧,佢根本無心去知。到小息時,我罰左班學生留響班房派成績表。未落堂我就已經企響班房門口,原來小息前呢堂係H上,佢見我響門口,就示意我入去,然...後...自...己...就...離...開...課...室.........。幾時開始1B得一個班主任呀?我罰佢地又好,派成績表都好啦,H明明朝早聽住我留班學生小息,自己又咁方便響個課室度,都唔洗專登行上去啦,都唔理我地(我同D學生),好野﹗

尋日呀,我因為要上堂,所以非常之唔好意思咁叫左個助理幫我放學時去捉個專走留堂嘅學生。阿助理實在非常之咁好,幫我捉到個學生,帶埋佢去留堂班,仲等埋個留堂班當值老師黎左,安排個學生坐正響老師前面至離開個課室,但係......個學生結果都走左,真係不可思意的真人真事黎架,黠解會發生呢?原因係.....個當值老師係H囉﹗之後,H連問都無問個學生點解走,罰就更加唔洗講啦﹗對於H黎講,班主任嘅職務就只係點名同收發通告,that's all.


沒有留言:

張貼留言