2007年5月22日 星期二

終於鬧爆後生仔

本來諗住好頭好尾啦,點知真係頂佢唔住,火都黎埋﹗

事源尋日佢發現有學生響佢堂食野,佢要我去罰d學生之後,我返到屋企都打個電話俾佢,話佢知我今日第4-6堂會罰d學生響一樓抄野(因為下畫個兩堂d學生都仍然響課室食野),叫佢要出去睇下d學生,幫吓手。結果,佢無咩理佢地,我只見佢出過去兩三次,每次幾秒,d學生嘈佢又唔理(其實佢出去嘅個幾秒就仲嘈),仲走去做好人同佢地「減刑」,等我話佢知點解要咁罰後,佢就話d學生呃佢,咁我咪話:「呢d野寫晒響課室日誌啦,邊有得呃呀﹗」然後,打鐘食飯時,我見佢一支箭咁走出教員室,我仲心諗:「總算佢有d良心,識得出去放d細路上去,搞埋d手尾。」點知,原來佢走左上課室,去收佢d數學測驗卷。我就要幫佢響一樓收罰抄,安頓d學生去食飯。(大佬呀,佢都係班主任呀,我根本無教我班架喇,罰佢地就一定係班秩序嘅問題啦,但係佢永遠係唔關我事嘅態度)

我上到課室,叫左佢出課室門口,諗住話吓佢啦,點知講吓講吓:

我:「......歌唱比賽你就咩都唔理。」

H:「我有呀,我有問過你架...」

我:「你問我嘅時候我已經幫佢地選好喇,我問D學生你幫佢地選左歌未,佢地次次都話未,咁我咪幫佢地選囉﹗邊個搵歌詞呀?邊個印歌詞呀?邊個幫D學生報名呀?幾時報名你知唔知呀?上星期四之前你有無同佢地練歌呀?我唔話你知,你知唔知尋日要比賽喇?上星期五燒野食,點解會有食物嘅呢?點解D學生有波打呢?佢地落雨時跑晒出去玩水,我叫到喉嚨痛,你一句都無幫手叫停佢地呀?」

H終於有野答得上口喇:「我有呀,我有叫佢地唔好周圍跑呀﹗」

我:「幾時呀?我一D都見唔到喎,我淨係見到有兩個阿SIR落左黎同我投訴,同埋一個好似傻婆嘅老師響度叫學生唔好玩水,同埋你響度燒野食,一D都無幫手。」

H:「我有呀,我之前有叫佢地唔好響操場周圍走呀?」

我:「(你有病呀)落緊雨嘅時候你唔叫佢地,之前叫有咩用呀?你唔通見唔到我係咁叫停佢地咩?」

H:「.......」

鬧完後,無幾耐,我發現佢尋日無派訂飯單,收左響櫃筒,死啦,後日放假,星期五已經係25號啦。放學時,班長黎問我,係唔係日日都有秩序比賽張計分紙要俾老師俾分,阿SIR今日無俾佢地,今日無老師俾過分呀。於是我唯有賴晒尿咁畫一張俾佢,叫佢快手去搵番D老師俾分囉﹗

兩個CYCLE其實都好難捱架﹗


沒有留言:

張貼留言