2007年5月21日 星期一

超低能

今日歌唱比賽,阿H當然係唔記得啦,係我上星期四提佢,佢先知,又當然啦,佢梗係一直都無問D學生有關比賽嘅野,例如選歌啦、幫學生報名啦....,繼續保持一貫不理不問不做嘅態度,咁當然當然當然係無同學生練歌啦,於是我唯有「吩咐」佢今日上堂時要同學生練歌。

比賽時,佢同我講話阿邊個邊個練歌時食香口膠,又話鬧左罰左,不過覺得唔夠,叫我諗吓仲有咩野罰佢地,係叫我罰佢地呀﹗﹗﹗﹗﹗佢係科任老師,又係班主任,學生仲係響佢堂食野,佢叫我去罰佢地???我梗係唔睬佢啦,超低能﹗如果佢淨係一個科任老師嘅話,我當然係會幫佢啦。

後來我打左個電話,好間接咁話佢知,D學生話佢唔做野,罰都係係咁椅,但係就咩都搵我,又怕我罰,因為好金.....。我「吩咐」佢要罰吓學生小息,另外,我會響佢地PE堂罰幾個,叫佢到時出黎理吓佢地,等佢地知道原來有兩個班主任嘅﹗

仲有兩個cycle呀,唔知係快定係慢呢﹗


沒有留言:

張貼留言